اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پنجم آبان 92متهم به قتل ستار بهشتی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود



 پرونده مرگ ستار بهشتی , قتل ستار بهشتی

پنجم آبان 92 متهم به قتل ستار بهشتی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود

وکیل‌مدافع اولیای‌دم ستار بهشتی گفت که دادگاه روز 5 آبان 1392 را به عنوان وقت رسیدگی به پرونده مرگ ستار بهشتی تعیین کرده است.

گیتی ‌پور‌فاضل گفت: پرونده مرگ ستار بهشتی به دلیل حدوث اختلاف‌نظر بین دادستانی و بازپرس از یک سو و اختلاف نظر اینجانب و بازپرس از سوی دیگر به دادگاه ارسال شده بود، ولی به این اختلاف نظرها رسیدگی نشده است.

وی گفت: شعبه 1057 دادگاه کیفری استان تهران مستقر در مجتمع قضایی قدس با تعیین روز 5 آبان 92 برای رسیدگی به این پرونده اعلام کرده است که در روز دادگاه به این اختلاف نظرها رسیدگی خواهد کرد.

وکیل‌مدافع اولیای دم ستار بهشتی اظهار کرد: در این پرونده قرار مجرمیت با عنوان قتل شبه عمد صادر شده است ولی من به این موضوع اعتراض کرده‌ام.

 پس از مرگ ستار بهشتی در بازداشتگاه پلیس فتا در آبان ماه 1391، پرونده‌ای در همین زمینه در شعبه 1 بازپرسی دادسرای امور جنایی پایتخت باز شد. تحقیقات شعبه 1 بازپرسی دادسرای امور جنایی به صدور کیفرخواست با عنوان قتل شبه‌عمد برای یکی از ماموران پلیس فتا منجر شد. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نماینده دادگاه تجدید نظر استان تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادگاه متهم به قتل ستار بهشتی، 5 آبان برگزار نمی‌شود



 قتل ستار بهشتی  , دادگاه متهم به قتل ستار بهشتی

دادگاه متهم به قتل ستار بهشتی، 5 آبان برگزار نمی‌شود

وکیل‌مدافع اولیای‌دم ستار بهشتی گفت: جلسه محاکمه متهم به قتل ستار بهشتی در روز 5 آبان برگزار نخواهد شد.

گیتی پورفاضل گفت: صبح امروز به شعبه 1057 دادگاه عمومی جزایی تهران مراجعه کردم و در آنجا به من گفته شد که جلسه دادگاه در روز 5 آبان برگزار نمی‌شود.

وی علت برگزار نشدن جلسه دادگاه را رسیدگی نکردن به اختلاف نظرهای موجود بین دادستان،‌ بازپرس و خودش عنوان کرد.

وکیل‌مدافع اولیای‌دم ستار بهشتی، افزود: بر این اساس تا زمان تصمیم‌گیری درباره دادگاه صالح به رسیدگی به این پرونده، جلسه‌ای برگزار نخواهد شد.

طبق کیفرخواست، عنوان اتهامی متهم به قتل ستار بهشتی، قتل شبه‌عمد است و بر این اساس پرونده به دادگاه عمومی ارسال شده است، ولی اگر قاضی دادگاه عمومی قتل را عمدی تشخیص دهد پرونده را برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد کرد. /ایسنا