اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس در جستجوی یك سوسیس 2متری



یك سارق كه احتمالا خیلی گرسنه بوده یا از دچار ضعف دید چشم رنج می برده است یك سوسیس سرخ كرده دو متری را در سوئیس سرقت كرد.

سارق  , اخبار گوناگون , خبرهای جالب


به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از لومتن، پلیس شهر زوگ  در ناحیه هوننبرگ سوئیس از روز جمعه در جستجوی یك سوسیس سرخ كرده دو متری است كه در این شهر به سرقت رفته است.

پلیس شهر زوگ در بیانیه ای به سارق یا سارقان آن هشدار داده كه این سوسیس سرخ كرده از مواد پلاستیكی ساخته شده و خوردنی نیست.

در واقع، سوسیس مسروقه در مقابل یك فروشگاه فروش گوشت به عنوان یك تابلوی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گرفت كه به سرقت رفت. ارزش این سوسیس 3000 فرانك سوئیس است.../جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
درگیری 4 پلیس با یک غول 2متری!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتوبوس«BRT » با یك پلیس راهور برخورد كرد



 

اتوبوس«BRT » با یك پلیس راهور برخورد كرد

 

رییس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور تهران از برخورد یك دستگاه اتوبوس BRT مسیر آزادی ـ تهرانپارس با مامور راهنمایی و رانندگی در تقاطع ۱۶آذر خبرداد.

سرهنگ احمد عسگری نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: حدود ساعت ۸:۳۰ امروز یك دستگاه اتوبوس BRT كه در مسیر غرب به شرق خیابان انقلاب اسلامی در حال حركت بود در تقاطع ۱۶ آذر با ستوان وظیفه راهنمایی و رانندگی كه بر روی خط عابر پیاده ایستاده بود و مامور جلوگیری از ورود خودروهای غیرمجاز به داخل خط ویژه بود، برخورد كرد.

وی با اشاره به اینكه مامور راهنمایی و رانندگی سریعا به بیمارستان فیروزگر منتقل شده است، افزود: در عین حال بررسی های پلیس نشان داد علت حادثه عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده اتوبوس BRT بود و راننده مذكور صددرصد در این حادثه مقصر است.

عسگری نژاد از اعزام تیم بهداری ناجا به بیمارستان فیروزگر خبرداد و تصریح كرد: تیم پزشكی حضور دارند تا در صورت نیاز این مامور راهنمایی و رانندگی را به بیمارستان ناجا منتقل كنند.

وی همچنین از تصادف دیگری بین یك نفر عابر و یك دستگاه اتوبوس بنز بیابانی در خیابان دولت آباد خبر داد و به ایسنا گفت: بر اثر این حادثه كه در حدود ساعت ۹ صبح چهارشنبه به وقوع پیوست راننده اتوبوس بنز به دلیل عدم توجه به جلو با یك فرد ۶۸ ساله در خیابان دولت آباد ـ بلوار شهداد شمالی برخورد می كند.

رییس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور تهران افزود: گفته می شود حال مجروح این حادثه وخیم است.... / خبرگزارى ایسنا