اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس، دزد فراری را با شلیک کردن تیر به لاستیک خودرو اش دستگیر کرد



 مأموران کلانتری گاندی حین گشت‌ز‌نی در خیابان آفریقا متوجه تردد مشکوک یک دستگاه خودرو وانت مزدا شدند و از طریق مرکز پیام نسبت به استعلام خودرو اقدام کردند و مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت است.

درادامه به راننده دستور ایست صادر شد اما متهم توجهی نکرد و متواری شد که مأموران ضمن رعایت قانون و به کارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر هوایی و در پی آن پنج تیر به سمت لاستیک خودرو کردند و درنهایت در اتوبان رسالت به دلیل پنچرشدن لاستیک، خودرو متوقف شد.


با توقف خودرو متهم پیاده اقدام به فرار کرد که مجددا با وجود دستور ایست و شلیک یک تیر هوایی باز هم توجهی نکرده و یک تیر به سمت وی شلیک شد که با اصابت به پای راست سارق متوقف و دستگیر شد.


درادامه متهم خود را «آرمان» ٢٢ساله معرفی کرد و به بیمارستان اعزام شد. سرگرد محمد افشاری، رئیس کلانتری گاندی، درباره این خبر گفت: در بازرسی خودرو یک عدد شاه‌کلید و تعداد دو عدد آچار چرخ‌های مختلف و یک قبضه سلاح سرد ساطور کشف شد. رئیس کلانتری گاندی خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای خودرو در شمال پایتخت است که پرونده مقدماتی تشکیل شد و پس از ارجاع به مرجع قضائی برای تحقیقات تخصصی‌تر و کشف سایر جرائم متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


 اخبار حوادث - شرق 


ویدیو مرتبط :
دزد پلیس را از چنگال ازرائیل فراری داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملخ با شلیک پلیس دستگیر شد



پسر شرور,سرقت,حوادث سرقت,توزیع مواد مخدر

ملخ با شلیک پلیس دستگیر شد

پسر شرور که کلکسیونی از جرایم خشن را در پرونده خود دارد با شلیک پلیس زمینگیر شد.

حوادث -ماموران کلانتری 127 نارمک چندی قبل در جریان فعالیت پسر شروری در منطقه قرار گرفتند. بررسی های ماموران نشان داد، متهم یکی از اشرار سابقه دار به نام رضا معروف به رضا ملخ است که تا کنون سه بار دستگیر و روانه زندان شده بود.

 

پسر شرور هشت ماه قبل از زندان آزاد شده و دوباره شرارت های خود را در سطح منطقه آغاز کرده بود. او با عربده کشی و قدرت نمایی با قمه از اهالی اخاذی می کرد.

ماموران چند بار تا یک قدمی دستگیری رضا ملخ پیش رفته بودند اما او توانسته بود از دست ماموران فرار کند.سرانجام ساعت 3 و 35 دقیقه 14 تیر ماه ماموران او را در یکی از خیابان های منطقه مشاهده کردند.

 

بلافاصله چند گروه برای دستگیری متهم وارد عمل شده و متهم را به محاصره خود درآوردند. پسر شرور نیز برای فرار از حلقه محاصره اقدام به تخریب یک دستگاه خودروی ال 90 کرد و با خودزنی سعی کرد جو را به نفع خود تغییر دهد.

 

ماموران سپس به صورت متهم اسپری اشک آور زده اما رضا از پشت لباسش قمه ای بیرون آورد و به طرف ماموران حمله کرد. با این اقدام پسر شرور ماموران به سویش تیراندازی کرده و او را از ناحیه پا هدف قرار دادند.در ادامه متهم دستگیر و برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت.

 

سرهنگ پرویز نظری پور، رئیس کلانتری 127 نارمک در این باره به مهر گفت: در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد ، متهم در این مدت مرتکب جرایم بسیاری از جمله باجگیری، سرقت خودرو، سرقت لوازم داخل خودرو، مزاحمت برای اهالی و توزیع مواد مخدر شده است.

وی افزود: در حال حاضر پرونده با دهها شاکی در دایره تجسس کلانتری در حال رسیدگی است./مهر