اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پس گرفتن کلیه اهدایی، مجازات بی‌ وفایی!


زن انگلیسی پس از اهدای کلیه خود به شوهرش به دلیل پایبند نبودن او به زندگی مشترکشان، قصد دارد کلیه‌اش را پس بگیرد.

خبرگزاری ایسنا: زن انگلیسی پس از اهدای کلیه خود به شوهرش به دلیل پایبند نبودن او به زندگی مشترکشان، قصد دارد کلیه‌اش را پس بگیرد.

«اندی لمب» که از نارسایی کلیوی رنج می‌برد و تنها با انجام دیالیز زندگی خود را حفظ کرده بود با دریافت یکی از کلیه‌های همسرش از مرگ نجات یافت.

همسر لمب در سال 2009 میلادی طی یک عمل جراحی کلیه خود را که از آن به عنوان «هدیه عشق» نام برده بود به شوهرش اهدا کرد اما زندگی شاد آنان تنها تا سال 2012 میلادی ادامه یافت و لمب زندگی خود را با زن دیگری شروع کرد.

همسر لمب گفت: پس از این اتفاقات تصمیم گرفتم تا کلیه اهدایی خود را از او پس بگیرم و آن را به فرد دیگری اهدا کنم.


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی نشستن بر روی بسته محتوی کلیه اهدایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گروگان گرفتن همسر دوم برای فرار از مجازات قتل همسر اول



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گروگان گرفتن همسر دوم برای فرار از مجازات قتل همسر اول

مرد جنایتکار که پس از قتل همسر اول خود و گروگان گرفتن همسر دومش در سنندج به اسلامشهر گریخته بود در عملیات ضربتی ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران کلانتری واوان شهرستان اسلامشهر هفته گذشته متوجه شدند یک قاتل تحت تعقیب به نام اکبر در حوزه استحفاظی این کلانتری مخفی شده است.بررسی ها نشان داد اکبر تیرماه سال گذشته در جاده دیواندره سنندج همسر اول خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.

ماموران پلیس آگاهی سنندج زمانی که برای دستگیری او وارد خانه اش شدند مرد جنایتکار با قمه به سوی ماموران حمله ور شده که با شلیک پلیس مجروح شد. او که خود را در یک قدمی دستگیری می دید همسر دوم و دو فرزند خردسالش را به گروگان گرفت و موفق شد از محاصره ماموران فرار کند.

ماموران کلانتری واوان پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاهش نیز 8 سیمکارت تلفن همراه، دو گوشی تلفن همراه و یک قبضه اسلحه کمری کشف شد.

متهم به قتل در جریان بازجویی ها به قتل همسرش و 6 جرم دیگر اعتراف کرد.

پس از تحقیقات مقدماتی مرد جنایتکار در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سنندج قرار گرفت./مهر