اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر 14ساله خواهر ناتنی‌اش را دار زد



پسر 14ساله خواهر ناتنی‌اش را دار زد

پلیس آمریكا از دستگیری پسری 14 ساله خبر داد كه با آویزان كردن خواهر ناتنی‌اش از درخت، او را به قتل رساند.

به گفته پلیس محلی ایالت آلاباما، این پسر با نقشه قبلی و با انداختن طناب دور گردن این دختر 9 ساله او را از درخت آویزان كرد.

عمو و عمه این دو كودك كه سرپرستی آنان را به عهده دارند، پنجشنبه شب بدن آویزان او را پیدا و پلیس را خبر كردند.

پلیس اعلام كرد: این پسر از ارتكاب به این جنایت انگیزه‌ خاصی داشته است، اما از افشای آن خودداری كرد. عمه این دختر پس از بازگشت از محل كار و پیدانكردن او، محوطه اطراف ساختمان را گشت تا این‌كه پیكر نیمه‌جان او را پیدا كرد و با نیروهای امداد تماس گرفت اما تلاش‌های آنان موثر واقع نشد.

به گزارش از روزنامه دیلی‌میل، پلیس این پسر را پس از دستگیری روانه بازداشتگاه كرد/ایسنا


ویدیو مرتبط :
مادر ناتنی و خواهر ناتنی های واقعی سیندرلا در دیزنی لند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مرد کارخانه‌دار به دست خواهر و برادر ناتنی



قتل مرد کارخانه‌دار به دست خواهر و برادر ناتنی

 روزنامه جام جم: خواهر و بردار ناتنی که یک مرد کارخانه دار را به طرز هولناکی در استان فارس به قتل رسانده بودند، محاکمه و در دادگاه کیفری به اعدام محکوم شدند.

پنجم فروردین 87 ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت در جریان ناپدید شدن مرموز مرد کارخانه‌داری قرار گرفتند. در بررسی‌ها معلوم شد مرد میانسال به نام احمد ساکن تهران بوده و یک کارخانه سنگ‌بری در مرودشت داشته است. او 3 روز قبل برای پرداخت حقوق و عیدی کارکنان به کارخانه رفته اما به طرز مرموزی ناپدید شده است. در مرحله بعدی از تحقیقات مشخص شد همزمان با ناپدید شدن مرد کارخانه‌دار، خودروی وی نیز به سرقت رفته است.به این ترتیب مشخصات خودرو برای توقیف در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت. کارآگاهان در تحقیق از کارگران کارخانه متوجه شدند دختر و پسر جوانی از چند هفته قبل در آنجا مشغول به کار بوده‌اند که آنها نیز از پنجم فروردین به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.

نگهبان کارخانه به کارآگاهان گفت: امیر و ساغر اهل یکی از استان‌های مرکزی ایران بودند و چون جایی برای خواب نداشتند ما در کارخانه به آنها اتاق دادیم. روز حادثه امیر از من خواست برای دیدن خانواده‌ام نزد آنها بروم و او به جای من نگهبانی بدهد. وقتی برگشتم، از مدیر کارخانه و آنها هیچ اثری نبود. ماموران که احتمال می‌دادند احمد از سوی دختر و پسر جوان به قتل رسیده باشد، تجسس‌های گسترده‌ای را آغاز و با ردیابی خودروی مرد کارخانه‌دار، آنها را دستگیر کردند. دختر و پسر جوان به قتل احمد اعتراف و عنوان کردند جسد او را در چاهی در کارخانه انداخته‌اند.کارآگاهان سپس به کمک ماموران آتش‌نشانی جسد را از چاه بیرون کشیدند.

 

با بازسازی صحنه جنایت و تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی عرفانی‌زاده برگزار شد، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست، اتهام امیر و ساغر را مباشرت در قتل عمدی اعلام و برای آنها تقاضای قصاص کرد. اولیای دم نیز خواستار صدور حکم اعدام برای 2 جنایتکار شدند.

در ادامه قاضی با تفهیم اتهام به امیر، از او خواست به دفاع از خود بپردازد که پسر جوان با قبول اتهاماتش گفت: من و ساغر خواهر و برادر ناتنی هستیم. از بچگی با هم بزرگ شدیم و یک روز پس از مشاجره با والدین از خانه‌‌مان فرار کرده و به مرودشت آمدیم. زمانی که متوجه شدیم مدیر کارخانه با مقدار زیادی پول به آنجا آمده، نقشه قتل او و سرقت پول‌هایش را طراحی کردیم. به همین منظور، نگهبان را به بهانه‌ای از کارخانه بیرون کرده و دو نفری احمد را کشتیم. در ادامه ساغر نیز با قبول اتهاماتش، اعترافات برادر ناتنی خود را تایید کرد.

به این ترتیب 4 قاضی مستشار دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکیلشان، هر دو متهم را به اتهام قتل عمدی به قصاص و به اتهام سرقت به 10 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم کردند./جام جم