اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر چینی كلیه اش را فروخت تا آی‌ پد بخرد



پسر چینی كلیه اش را فروخت تا آی‌ پد بخرد

پسر چینی برای خرید گوشی همراه آی‌ پد، اقدام به فروش كلیه‌اش كرد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گفته پلیس ایالت «هونان» در این پرونده پنج مرد كه پزشك و دستیار پزشك بوده‌اند در ازاء خرید كلیه این پسر مبلغ 20 هزار پوند به او پرداخت كردند.

به گفته پلیس محلی «هونان»، این نوجوان چینی به دلیل نداشتن استطاعت مالی برای خرید آی‌ پد مجبور به فروش كلیه‌اش شده بود.

به گفته مقامات محلی استان «هونان» یك نفر از متهمان به دلیل انجام این عمل جراحی و چهارمتهم دیگر به اتهام كمك به جراح برای بیرون آوردن كلیه دستگیر شدند.

این نوجوان پس از فروختن كلیه‌اش این گوشی همراه را خرید اما اكنون دچار مشكلات كلیوی شده است.

خانواده این پسر كه ساكن یكی از مناطق فقیرنشین این كشور هستند، با دیدن این گوشی گران قیمت به اقدام پسرشان پی بردند اما راه بازگشتی وجود نداشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، آمارهای رسمی چین نشان می‌دهد كه سالانه تعداد زیادی از مردم این كشور به عمل پیوند نیاز دارند اما كمتر از یك درصد آنان تحت این عمل جراحی قرار می‌گیرند همین دلیل باعث شده است تا عمل پیوند به یك بازار سیاه تبدیل شود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
قاب پشتی آی پد 5 در کنار آی پد مینی و آی پد 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر 7 ساله چینی با قدرت خارق‌العاده+عکس



پسر 7 ساله چینی با قدرت خارق‌العاده

اغلب والدین به فرزندانشان توصیه می‌كنند برای اینكه سریع‌تر رشد كنند و قدرتمند باشند غذای مفید مصرف كنند اما كودك قدرتمند چینی این توانایی را دارد تا برخلاف همسالان خود چند خودرو را با طناب حمل كند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 «یانگ جینلانگ» 7 ساله بدون این كه خانواده‌اش او را به خوردن غذا توصیه كنند موادخوراكی مفید مصرف می‌كند و می‌تواند چندین خودرو را همزمان حركت دهد.

«یانگ» كه در حدود 50 كیلوگرم وزن دارد همچنین می‌تواند اجسام سنگین و حتی پدرش را روی دوشش قرار دهد و حركت كند.

«یانگ» وزنی دو برابر وزن همسالان خود دارد و رشد روز افزون او حاكی از آن است كه تا آینده‌ای نزدیك رشد این پسر متوقف نمی‌شود.

این پسر قدرتمند با بستن یك طناب به دور كمرش می‌تواند خودرویی تا وزن 1.85 تن را حركت دهد و اطرافیانش را شگفت‌زده كند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پدر «یانگ» گفت: پسرم وزن مناسب و متعادلی ندارد و از دوستانش بزرگتر به نظر می‌آید. همچنین این توانایی را دارد كه من را با وزن 90 كیلوگرم تكان دهد./ایسنا

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب