اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر مرسی هم دستگیر شد



دستگیر شدن پسر مرسی,دختر مرسی,بازداشت کردن پسر مرسی توسط نیروهای امنیتی مصر

پسر مرسی هم دستگیر شد

دختر مرسی صبح امروز چهارشنبه از بازداشت برادرش توسط نیروهای امنیتی مصر خبر داد.

به گزارش  فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «شیماء» دختر مرسی گفت که نیروهای امنیتی «احمد محمد مرسی» را در التجمع الخامس دستگیر کردند.
شیما در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: نیروهای امنیتی به منزل ما در التجمع الخامس یورش آورده و برادرم را به زور دستگیر کردند.
الیوم السابع همچنین نوشت که هنوز این اطمینان وجود ندارد که آیا این صفحه فیس بوک مربوط به دختر مرسی است یا خیر؟/فارس


ویدیو مرتبط :
پسر خبرساز تلگرام دستگیر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر طلایاب دستگیر شد+عکس



 دستگیری پسر طلایاب ,سرقت طلا و جواهر

پسر طلایاب دستگیر شد+عکس

پسری که با ورود به خانه‌های شیک و ویلایی، طلا و جواهرات خانه را با شگردی خاص پیدا کرده و به سرقت می‌برد، توسط ماموران پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

 روز گذشته یک مورد سرقت منزل  در محدوده خیابان قزوین به کلانتری ابوسعید گزارش داده شد و ماموران تجسس جهت بررسی به منزل مورد نظر اعزام شدند.
 
پس از بررسی های اولیه از این خانه ویلایی ماموران با تجربه کلانتری دریافتند که این سارق از افراد حرفه‌ای بوده و تنها طلا و جواهرات منزل را سرقت کرده است.
 
این متهم که تلاش کرده بود ردی از خود بر جای نگذارد ولی بازهم ماموران با یکسری فعایلت‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی وی شدند و سریعا پس از ردیابی مخفیگاه این پسر شرور به نام امیر حسین که قبلا نیز به جرم سرقت منزل چندین مرتبه به زندان افتاده بود، وارد عمل شدند.
 
ماموران با محاصره کامل مخفیگاه متهم با دستور قضایی و با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و متهم را که با وسایل مختلف قصد صدمه زدن به ماموران را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
 
این متهم نامبرده در کلانتری هویت دو تن از مالخران را به پلیس اعلام کرد که مالخران نیز همان روز در یک عملیات در حوالی میدان شوش دستگیر شدند و اموال مسروقه‌ بسیاری از آنان کشف و ضبط گردید.
 
رئیس  کلانتری ابوسعید درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: این پسر طلایاب پس از بازجویی به چندین مورد سرقت طلا و جواهر از خانه‌های ویلایی در شهر تهران اعتراف کرد. 
 
به گفته سرگرد کیومرث حسنوند متهم جهت بررسی بیشتر و شناسیی مالباختگان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 دستگیری پسر طلایاب ,سرقت طلا و جواهر

باشگاه خبرنگاران