اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر احمدی نژاد کجا درس می خواند؟



 

پسر بزرگتر محمود احمدی نژاد,پسرمحمود احمدی نژاد

 

 

آفتاب: چندی پیش اخباری به دست آمد مبنی بر این كه پسر بزرگتر محمود احمدی نژاد یعنی مهدی، در حال تحصیل در شعبه دانشگاه شریف واحد كیش در مقطع دكترا می باشد. پس از پیگیری های انجام شده معلوم گردید كه هزینه تحصیل تمامی رشته های دكترا در واحد كیش دانشگاه شریف نزدیك به 20 میلیون تومان(در هر ترم) می باشد .

 

محل سكونت مهدی احمدی نژاد نیز در یكی از بهترین مكان های جزیره كیش بوده و در همین برج نیز دو واحد برای همراهان پسر رئیس جمهور تهیه شده است. این شركت كه محل زندگی مهدی احمدی نژاد را تهیه دیده است از بزرگترین موسسات و پیمان كاران جزیره كیش بوده، همچنین اخبار تایید نشده ای از تحصیل همسر مهدی احمدی نژاد(دختر اسفندیار رحیم مشایی)در این واحد حكایت دارد .

به گزارش دی نیوز،این درحالی است مهدی احمدی نژاد مراسم عروسی خود را بدون تشریفات برگزار کرده بود و در آن تنها از چند ده نفر محدود، دعوت کرده بود..../آفتاب


ویدیو مرتبط :
پسر آقای احمدی نژاد وچند دلیل دیگر برای رای ندادن به احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد علمای ادیان را برای بررسی مشكلات اساسی جامعه بشری فرا خواند



 

 

احمدی نژاد علمای ادیان را برای بررسی مشكلات اساسی جامعه بشری فرا خواند

 

همگام با رییس جمهور در لبنان

احمدی نژاد علمای ادیان را برای بررسی مشكلات اساسی جامعه بشری فرا خواند

بیروت - ریییس جمهوری اسامی ایران صبح پنج شنبه و در دومین روز از سفر خود به لبنان، علمای ادیان مختلف جامعه بشری را برای بررسی مشكلات اساسی جهان و یافتن راه حل های اساسی برای آن فراخواند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا محمود احمدی نژاد تاكید كرد: امروز همه علمای ادیان از وضع موجود جامعه بشری ناراضی بوده و اصلاح امور جاری و دردهای كنونی جامعه بشری می تواند به عنوان مهم ترین دستور كار جلسات مشترك آنان تلقی شود .

وی افزود : همانگونه كه همه ادیان الهی به ظهور منجی برای نجات جامعه بشری اعتقاد دارند ما نیز معتقدیم چنین منجی به همراه منجی دیگر ادیان روزی ظهور و برای برقراری عدالت و گسترش یگانه پرستی تلاش خواهد كرد.

رییس جمهوری حقیقت دین را پرستش خدای یگانه و تلاش برای برقراری محبت وعدالت ذكر كرد و گفت: وجه مشترك همه معتقدان به ادیان الهی چنین آرمان هایی است .

احمدی نژاد گفت : همه پیامبران الهی نیز در همین راستا مبعوث شده و تلاش كردند. ما معتقدیم مشكل اصلی جامعه بشری غفلت از این موضوعات بوده است. امروزه بسیاری بت های مدرن را در جامعه های سرمایه داری و نظام های كمونیستی می پرستنند و ماموریت اصلی علمای اسلامی و دیگر ادیان آگاهی بخشی به انسان ها در این زمینه است .

وی گفت: ادیان برای هدایت و كمال انسان ها از سوی خداوند تعیین شده اند و این ادیان مختص به یك قوم و یك جامعه نیست. حقیقت ادیان نمی توانند متناقض باشند همه آنها در یك راستا و برای هدایت و كمال انسان ها آمده اند و محدود كردن انسان ها به دین به لحاظ ویژگی هایی مانند زبان ، رنگ و قومیت ها دور از شان انسان و جایگاهی است كه خدا وند برای وی تعیین كرده است .

آقای احمدی نژاد اضافه كرد : اگر قرار باشد تلاشی برای وحدت بین انسان ها صورت گیرد باید حول محور همین موضوع یعنی یگانه پرستی و برقراری محبت و عدالت باشد .

وی افزود :‌ وحدت به معنای نفی قومیت و هویت ها ملت ها نیست بلكه وحدت به معنای احترام به همه آنهاست . اگر همه ملت ها و قومیت ها حول پرچم یگانه پرستی و برقراری ارزش های الهی و انسانی باشند

در واقع هر گونه مسابقه و رقابتی در چنین جامعه ای برای اجرای بهتر عدالت خواهد بود و به یقین در چنین جامعه ای اختلاف رخ نخواهد داد.

وی به ویژگی های ملت لبنان اشاره كرد و گفت : ملت لبنان ملتی شجاع ،بزرگ ،مقاوم ،پاك و زلال بوده و در برابر اشغالگران ظالم و فاسدان عصر كنونی با وحدت و همدلی ایستاده است . چنین جامعه ای می تواند به عنوان یكی از الگوهای وحدت تلقی شود.

رییس جمهوری گفت : در ایران اسلامی نیز تفاوت در مذاهب ،قومیت ها زبان و دیگر ویژگی های انسانی وجود دارد اما آنچه ایران اسلامی را واحد و یكپارچه كرده است توجه و تاكید بر ارزش های الهی - انسانی و همدلی و یگانه پرستی است .

احمدی نژاد تاكید كرد در هر دیاری كه عالمان خداجوی و همدل حضور دارند مردمان آن جامعه با وجود اختلافات زبان ، نژاد ، قوم و مذهب در فضای همدلی زندگی می كننند ...../منبع:ایرنا