اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسری که کاندید زیباترین دختر شد! +عکس



 

 

 

زیبا ترین دختر انگلستان

 

 

یک نوجوان، جوانترین فرد در بریتانیا شد که طی یک عمل جراحی ۷ ساعته تغییر جنسیت داده است.

 

 

جکی گرین که سابقا جک نام داشت پسر نوجوانی بود که روحیاتی دخترانه داشت و حالا یک دختر است. او در تولد ۱۶ سالگی خود در تایلند و با یک عمل جراحی ۷ ساعته تغییر جنسیت داد.

 

 

زیبا ترین دختر انگلستان

 

 

وی ۴ بار قصد خودکشی داشت. اگرچه او یک پسر بود اما همیشه رفتارهای دخترانه داشت و لباس دخترانه میپوشید و با اسباب بازیهای دخترانه بازی میکرد.

 

خانواده اش بالاخره با این موضوع کنار آمدند که وی یک دختر است که در جسمی پسرانه متولد شده است و با پرداخت ۲۸۰۰۰ پوند وی را به آرزویش رساندند.

 

او اکنون یک مدل است و در رقابتهای دختر شایسته انگلستان به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. او میگوید اگرچه شاید عجیب به نظر برسد اما میخواهم دختر شایسته بریتانیا باشم..../افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
مسخره کردن پسری که عکس هایش با دختر ها پخش شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسری که با تغییر جنسیت کاندید زیباترین دختر جهان شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از یاهو: بالاخره به این سوپر مدل کانادایی که عنوان دختر شایسته کانادا را هم یدک میکشد اجازه داده شد تا در رقابتهای جهانی این عنوان شرکت کند.

 

زیباترین دختر جهان , تغییر جنسیت یک پسر

 

جن تالاکوا بالاخره توانست جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کند. او 23 ساله است و ذاتا یک مرد متولد شده است اما به تازگی تغییر جنسیت داده و موفق به کسب عنوان دختر شایسته در کانادا شد. ظاهرا به خاطر اینکه او اصالتا یک زن نبود اجازه حضور در رقابتهای جهانی به وی داده نمیشد اما با کمیسیونی که سازمان مربوط به برگزاری این رقابتها برگزار کرد نتیجتا اجازه داده شد تا او بتواند در رقابتهای جهانی حضور پیدا کند.

 

زیباترین دختر جهان , تغییر جنسیت یک پسر

 

 

زیباترین دختر جهان , تغییر جنسیت یک پسر

 

 

زیباترین دختر جهان , تغییر جنسیت یک پسر

 

خبرگزاری : گروه خبری پرداد