اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسربچه ای که به واسطه موهای بلند و زیبایش به شهرت جهانی رسید +عکس



 شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: پسر بچه ای که به واسطه موهای بلند و زیبایش به شهرت جهانی رسید ، این پسر قرار است موهای زیبای خود را جهت زیباتر شدن یک دختر بچه به او هدیه خواهد داد.
والدین یک پسر بچه 3 ساله فلوریدایی با قرار دادن تصاویر او در یوتویوب باعث شهرت جهانی فرزند خود شدند. این پسر بچه سه ساله که "ژوزف" نام دارد دارای موهای بسیار بلند و زیبایی است که در این ویدئو میگوید قصد دارد موهای بلندش را به یک موسسه خیریه که موهای مصنوعی برای کودکانی که در اثر مصرف داروهای گوناگون موهای خود را از دست میدهند هدیه کند. او میخواهد موهایش به یک دختر بچه هدیه داده شود تا او بتواند احساس کند زیبا جذاب است.
او میگوید دلش میخواهد " مرد آهنی" سوپر قهرمان یک فیلم هالیوودی موهای او را کوتاه کند. مادر "ژوزف" میگوید او با انتشار این ویدئو قصد دارد به پسرش کمک کند تا به نیت زیبایی که در دل دارد جامه عمل بپوشاد و از این طریق قهرمان خود مرد آهنی را نیز از نزدیک ملاقات کند. او اضافه میکند این پسر بچه در 7 ژوئن امسال 4 ساله میشود و از اینکه قرار است موهایش را هدیه کند بسیار خوشحال است.
او اضافه میکند زیبایی داستان این پسر بچه در این است که او دقیقا میداند موهایش را به چه منظوری هدیه میکند و این نشان میدهد که او چه قلب بزرگ و روح لطیفی دارد.

  شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

  شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
آموزش یک ترفند جدید برای خرد کردن موهای بلند در کوتاه کردن موهای زنانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی شعار ضد اوباما یک دختر دانشجو را به شهرت جهانی رساند +عکس



 این دختر که یک دانشجوی سال اول است "کیم استافورد" نام دارد ، وی در اقدامی جالب با نوشتن جمله ای  اوباما هرگز،2012" "یک روستا در کنیا وجود دارد که منتظر توست ، بر روی یک کارتن مقوایی و در دست نگه داشتن آن از خود عکس گرفت و آن را در اینترنت پخش کرد و به شهرت رسید.

وقتی شعار ضد اوباما این دختر دانشجو را به شهرت جهانی رساند +عکس

 اوباما,شعار ضد اوباما

 این روزها تب تبلیغات انتخاباتی در امریکا بسیار داغ  است ، این دختر که در بوستون بزرگ شده است و در یک دانشگاه در ماساچوست درس میخواند یک مدل حرفه ای هم هست و با قرار دادن این عکس در اینترنت جار و جنجال بر پا کرد. گفتنی است بسیاری از طرفداران اوباما در اعتراض به این حرکت کامنت های انتقادی برای وی  ارسال کردند.

شایعاتی مبنی بر اخراج وی از دانشگاه به همین دلیل به گوش میرسد اما گفته میشود این شایعات تایید یا تکذیب نشده است.

او در این رابطه میگوید : ابتدا از اینکه به شهرت رسیدم خوشحال شدم اما این واقعا مهم است که چگونه به شهرت رسید.وی اعلام کرده است که این تنها یک عکس است و عقاید شخصی او را نشان میدهد و امیدوار است همه این موضوع را درک کرده و او را رها کنند تا به درسهای دانشگاهش برسد.... / پرداد