اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پزشک معالج: وضعیت مهدوی کنی نگران کننده است



اخبار, آیت الله مهدوی کنی


اخبار سیاسی - پزشک معالج: وضعیت مهدوی کنی نگران کننده است/ هر لحظه امکان ایست قلبی وجود دارد

سرپرست تیم پزشکی درمان آیت الله مهدوی کنی دقایقی قبل گفت:ضریب هوشیاری آیت الله مهدوی کنی پایین تر آمده و آسیب مغزی نیز بسیار جدی و نگران کننده است.

فضل الله صفی دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براثر نرسیدن خون به مغز آیت الله مهدوی کنی آسیب های جدی به مغز وی رسیده و وضعیت ایشان برای ما قابل پیش بینی نیست و باید منتظرماند تا روند بیماری وی در مسیرمشخصی قرارگیرد .
 
وی در باره آخرین وضعیت رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: از نظر پزشکی تمامی اقدامات به نحو شایسته انجام شده است.
 
دکتر صفی تاکید کرد: در برخی شرایط روند بیماری طوری تغییر می کند که از نظرعلم پزشکی قابل پیش بینی نیست و امیدواریم در روند بهبودی آیت الله مهدوی کنی روند مثبتی صورت بگیرد .
 
سرپرست تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی تصریح کرد: رسیدن خون به قلب بسیار ضعیف صورت می گیرد و هر لحظه امکان ایست قلبی وجود دارد .
 
وی در باره ضریب هوشیاری آیت الله مهدوی کنی گفت: شاخص ضریب هوشیاری وی از عدد 10 که شاخص نرمالی است در حال حاضر بر روی عدد 3 قراردارد و نگران کننده است .
 
وی اضافه کرد: آیت الله مهدوی کنی درعصر روزگذشته (چهارشنبه) به دلیل ایست قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان بهمن منتقل شد که بلافاصله اقدامات احیا و انژیوگرافی انجام شد .
 
دکتر صفی اظهار داشت: بالن پمپ بر روی قلب بیمار گذاشته شد اما بدلیل ایست قلبی و تاخیرخون به مغز مشکلات عمده ای در مغز بیمار انجام شد.

اخبار سیاسی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
‫وضعیت نگران کننده قیمت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت جسمانی نگران کننده مسی



اخبار,اخبار ورزشی ,وضعیت جسمانی مسی

 

اخبار ورزشی - وضعیت جسمانی نگران کننده مسی

مرد سال 4 باره فوتبال جهان از روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته است. از دست دادن 2 جام در کمتر از 8 روز و نمایش ضعیف او باعث شد هواداران بارسلونا حتی به اعجوبه تیم شان هم اعتراض کنند.

 بسیاری از کارشناسان معتقدند افت شدید لیونل مسی در بازی های اخیر بارسا، تنها به دلیل احتیاط اوست. به این معنی که او قصد ندارد فشار زیادی به خود بیاورد و می خواهد ساق هایش را برای جام جهانی برزیل نگه دارد.

عدم درخشش در بازی های ملی و نداشتن هیچ افتخاری با تیم ملی آرژانتین، نقطه تاریک کارنامه این اعجوبه فوتبال است و عده ای معتقدند او به صورت عمدی، فشار زیادی به خود وارد نمی کند تا برای مسابقات تیم ملی کشورش در جام جهانی کاملا آماده باشد و بتواند قهرمانی جام جهانی را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

اما حالا هواداران آلبی سلسته هم نگران وضعیت ستاره خود هستند. دلیل این نگرانی، افت او نیست بلکه حالت تهوعی است که مسی برای چندمین بار در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو دچار آن شد.

این اتفاق پیش از این نیز از جمله در بازی تیم ملی آرژانتین مقابل رومانی نیز رخ داده بود اما کادر پزشکی بارسلونا و آرژانتین دلیل آن را فشار مسابقات اعلام کردند ولی تکرار این موضوع باعث شده سلامت جسمانی بهترین بازیکن جهان در سال های 2009 تا 2012 در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

نکته ای که طرفداران آرژانتین را نگران تر می کند وضعیت آب و هوایی برزیل است. تفاوت فشار هوا در نقاط مختلف این کشور و بعد مسافت، فشار مضاعفی روی بازیکنان وارد خواهد کرد و این موضوع می تواند حال مسی را بدتر از این کند.

البته قطعا کشورهای همگروه آرژانتین در جام جهانی از جمله ایران از غیبت لیونل مسی در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان استقبال خواهند کرد.

اخبار ورزشی - فرارو