اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پزشک شیرازی هم موهایش را تراشید +عکس



 
 اخباراجتماعی  - پزشک شیرازی هم موهایش را تراشید +عکس

یک پزشک فوق تخصص خون و سرطان اطفال و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای راضی کردن بیمار خود به شیمی درمانی، موهای سر خود را تراشید.

به گزارش انصاف نیوز، یک روزنامه ی منطقه ای جنوب کشور نوشته که یکی از بیماران این پزشک، نوجوان 15 ساله است که گرفتار بیماری سرطان شده ولی چون موهای این نوجوان در دوره ی اول شیمی درمان ریخت، برای دور دوم از شیمی درمانی منصرف شده بود.

به نوشته ی روزنامه ی خبرجنوب، آخرین حرف او با دکتر مهران کریمی، این بود: «به شرطی حاضرم شیمی درمانی شوم که تو هم موهای خود را از ته بزنی و بدون کلاه بگردی ... آیا خودت حاضری بدون داشتن مو جلوی مردم ظاهر شوی ...؟»

دکتر کریمی هم با ماشین موهای پر پشتش را تراشید و از فردای آن روز بدون کلاه به بیمارستان رفت و بیمارانش را ویزیت کرد.

حالا بیمار 15 ساله ی دکتر کریمی با دیدن موهای تراشیده ی او لبخند به لب و راضی حاضر به ادامه ی شیمی درمانی شده، آن هم به قیمت ریختن همه ی موهای پزشک جوانش!
 

اخبار,اخبار

 

 اخبار اجتماعی -   انصاف نیوز


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از پزشک دهکده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بهنام صفوی برای جراحی تومور مغزی موهایش را تراشید!



اخبار,اخبار فرهنگی,بیماری بهنام صفوی

بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان امروز 29 تیر ماه مورد جراحی قرار می گیرد تا تومور مغزی خود را درمان کند. برای درمان بهنام صفوی دعا کنید.

بیماری تومور مغزی بهنام صفوی
بهنام صفوی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ که اخیراً از ابتلا به تومور مغزی خبر داده بود، امروز 29 تیر ماه سال برای جلوگیری از پیشرفت این تومور زیر تیغ جراحان رفت.

 

 بهنام صفوی در بیمارستان قبل از جراحی

اخبار,اخبار فرهنگی,بیماری بهنام صفوی


اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین