اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پر خوری تا مرز انفجار +عکس



 

پر خوری تا مرز انفجار

 

سومن خاتون، دختر بچه 5 ساله هندی است که نمی تواند اشتهای خود را کنترل کند. او همیشه گرسنه است و پزشکان معتقدند اگر درمان نشود، روزی خودش را هم خواهد خورد! مشکل سومن از سه ماهگی آغاز شد و در سن 2 سالگی ، وزنش به 38 کیلو رسید. در سن پنج سالگی او 75 کیلو وزن دارد و گفته می شود هر سال 15 کیلو بر آن افزوده می شود.

 

والدین سومن هر هفته کمتر از 10 دلار درآمد دارند و قادر به تأمین نیازهای غذایی او نیستند. او هر هفته 10 کیلو برنج، 5 کیلو سیب زمینی ، 24 عدد تخم مرغ و 6 لیتر شیر می خورد و به همین منظور به خانه همسایه های خود مراجعه می کند اگر غذایش تامین نشود شروع به گریه و جیغ و داد و حتی پرت کردن سنگ به دیگران می کند.

 

پزشکان محلی معتقدند وی باید در یکی از شهرهای کلکته یا دهلی، تحت نظر متخصصین درمان گردد ، اما خانواده او توانایی پرداخت هزینه های درمان را ندارند./جام نیوز

  


ویدیو مرتبط :
پر خوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه ای در مرز انفجار از باربی! +عکس


خانم دورفمن صاحب کلکسیونی متشکل از 15000 عروسک باربی است. او که جمع آوری عروسک ها را از سال 1993 آغاز کرده است می گوید تا آخر عمر به جمع آوری آنها ادامه خواهد داد.

 
 
 
 
صبح بخیر: زنی آلمانی به نام بتینا دورفمن به زودی نام خود را در گینس ثبت خواهد کرد. خانم دورفمن صاحب کلکسیونی متشکل از 15000 عروسک باربی است. او که جمع آوری عروسک ها را از سال 1993 آغاز کرده است می گوید تا آخر عمر به جمع آوری آنها ادامه خواهد داد.

تخمین زده می شود که از سال 1959 یعنی زمانی که اولین عروسک باربی ساخته شد 1 میلیارد عروسک تولید شده است. حدود 100000 نفر در سراسر دنیا به عروسک ها علاقمند هستند و آنها را به صورت کلکسیون نگهداری می کنند. ولی به نظر می رسد بتینا دورفمن گوی سبقت را از سایرین دزدیده باشد، چون در طول 19 سال 15000 عروسک جمع آوری کرده است. کلکسیون او شامل کمیاب ترین و نیز مدرن ترین عروسک های باربی می باشد.



این زن 52 ساله می گوید "من از کودکی عاشق باربی ها بودم. آنها بسیار دوست داشتنی هستند. می توانید موهایشان را بشویید، لباس هایشان را عوض کنید یا برایشان لباس های نو بخرید. مدل موهای مختلف، رنگ موهای مختلف و لباس های رنگارنگ این عروسک ها را دوست دارم. هرچه بیشتر عروسک می خرم، بیشتر به آنها علاقمند می شوم . حتی از افراد می پرسم که عروسک دارند یا نه، و اگر دارند آن را به من می فروشند یا خیر. "

از آنجایی که جا دادن 15000 عروسک در یک خانه آسان نیست، خانم دورفمن می گوید که دفتر کارش را که در طبقه بالای خانه اش قرار دارد به نوعی گالری تبدیل کرده و باربی ها را آنجا نگه می دارد. البته این رکورد برای خانم دورفمن ارزان تمام نشده است چون این عروسک ها ارزان نیستند. جالب است بدانید که یکی از عروسک ها 10000 دلار (حدود 23 میلیون و هفتصد هزار تومان) قیمت داشته است.