اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرونده یک عضو فرقه «عرفان حلقه» روی میز قاضی



مظنون اصلی به اتهام آدم‌ربایی و سرقت تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفت

 یکی از اعضای فرقه عرفان حلقه خواهر ناتنی‌اش را ربود و به کمپ ترک اعتیاد برد. زن ربوده شده ٥٦روز در کمپ ترک اعتیاد حبس بود تا سرانجام همسرش او را پیدا کرد.


این پرونده با شکایت زن جوان از خواهر ناتنی و دایی‌اش در شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران گشوده شد. شاکی پرونده که باور نداشت قربانی سناریوی هولناک خواهرش شده باشد، حرف‌های تکان‌دهنده‌ای داشت و به بازپرس حسین‌پور گفت: «٢ ماه قبل همسرم به مسافرت رفت و به همین خاطر من میهمان خانه خواهر ناتنی‌ام واقع در محله نارمک شدم تا در خانه‌مان تنها نمانم. چند روز از حضور من در خانه آنها گذشت تا این‌که متوجه رفتارهای مرموز و صحبت‌های پنهانی خواهر و دایی‌ام با یکدیگر شدم.

 

تا این‌که یک شب بعد از خوردن شام به خواب عمیقی فرو رفتم. صبح با حالت کسلی و سرگیجه از خواب بیدار شدم، همان موقع خواهرم به سراغم آمد و ادعا کرد می‌خواهد به کلاس عرفان حلقه برود و از من نیز خواست همراه با او به این کلاس بروم. به خاطر این‌که می‌دانستم این کلاس‌ها به صورت مخفیانه برگزار می‌شود و یکی از فرقه‌های انحرافی است برای شرکت در این کلاس مقاومت کردم، اما خواهرم بیش از حد اصرار کرد و با زور من را از خانه بیرون برد. هنوز به خاطر غذای دیشب گیج بودم که سوار خودروی دایی‌ام به سمت محل برگزاری کلاس فرقه عرفان حلقه رفتیم. دایی‌ام از کوچه‌های فرعی حرکت می‌کرد که مقابل یک سوپرمارکت توقف کرد.

 

سپس با ٣ قوطی آبمیوه بازگشت و من هم مثل خودشان آبمیوه‌ام را خوردم. بعد از خوردن نوشیدنی دیگر متوجه چیزی نشدم و وقتی چشمانم را باز کردم متوجه شدم در یک اتاق با چند زن معتاد حبس شده‌ام. وقتی پرس‌وجو کردم فهمیدم این مکان یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در اطراف کرج است. همان موقع بود که علت بی‌حالی و گیجی‌ام را فهمیدم؛ خواهرم در داخل شام و آبمیوه من داروی خواب‌آور ریخته بود تا با همدستی دایی‌ام من را به کمپ ترک اعتیاد بیاورد. آن‌جا امکان دسترسی به تلفن را نداشتم و هیچ‌کس از اعضای خانواده‌ام نمی‌دانستند چه بر سر من آمده است.

 

همسرم نیز بعد از بازگشت از سفرش وقتی به خانه خواهرم می‌رود تا من را با خودش به خانه خودمان ببرد، او ادعا می‌کند من با آنها دعوا کرده‌ام و چند روز قبل آنها را ترک کرده‌ام. همسرم نیز با تشکیل پرونده فقدانی در دادسرای جنایی پایتخت از پلیس درخواست کرده بود تا مرا پیدا کنند. هیچ‌کس نمی‌دانست من در چه شرایط سختی قرار گرفته بودم. خیلی روزهای سختی بود، بی‌گناه به دام بازی خواهر ناتنی و دایی‌ام افتاده بودم تا این‌که نزدیک به ٢ ماه اسارت در این کمپ ترک اعتیاد توانستم یکی از کارگران آن‌جا را راضی کنم تا تلفنش را در اختیارم قرار دهد.

 

او هم که دلش به حالم سوخته بود و فهمیده بود من با معتادان این کمپ فرق دارم تلفن‌همراه و آدرس کمپ را در اختیارم گذاشت. همان لحظه با شوهرم تماس گرفتم و او را در جریان ربودن و نگهداری‌ام در کمپ قرار دادم. همین موضوع کافی بود تا همسرم به کمک ماموران من را از این اسارتگاه نجات دهند. سرانجام بعد از ٥٦ روز به خانه‌مان بازگشتم و در کمال ناباوری متوجه شدم طلا و جواهراتم از داخل گاوصندوق به سرقت رفته است. همان موقع بود که دلیل سناریوی ربودنم را فهمیدم. خواهر ناتنی‌ام در این مدت با کلید خانه‌مان که در کیفم بود وارد خانه ما شده و طلا‌هایم را سرقت کرده است. آنها آدم‌ربا و سارق هستند و من از آنها شکایت دارم.»


با شکایت این زن جوان، تحقیقات برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده و رازگشایی از پرونده آدم‌ربایی و سرقت یکی از اعضای فرقه انحرافی عرفان حلقه در دادسرای جنایی پایتخت آغاز شد.

 

 اخبار حوادث  - شهروند 


ویدیو مرتبط :
عرفان حلقه یک فرقه کپی برداری شده از عرفان های کاذب(1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمای پیچیده ۲ پرونده جنایی روی میز قاضی



اخبار حوادث - معمای پیچیده ۲ پرونده جنایی روی میز قاضی

طی ۱۸ ساعت در حالی ۲ پرونده جنایی مقابل قاضی ویژه قتل عمد گشوده شد که تلاش کارآگاهان با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی برای رازگشایی معمای پیچیده ۲ حادثه مذکور در مشهد آغاز شده است.

به گزارش خراسان، ساعت ۱۹ شب سه شنبه گذشته، تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و مأموران کلانتری گلشهر از قتل جوان افغانی در منطقه گلشهر خبر دادند.

 در پی دریافت این خبر بلافاصله قاضی حسینی برای بررسی ماجرا به محل وقوع جنایت واقع در روستای پاهوان عزیمت کرد. جسد غرق در خون مربوط به جوانی حدود ۲۰ ساله بود که داخل کوچه ای و در فاصله حدود ۱۰ متری از منزل محل وقوع نزاع روی زمین افتاده بود. در همان بررسی های اولیه یکی از دوستان مقتول که با وی به روستای مذکور رفته بود شناسایی و شبانه مورد بازجویی قرار گرفت.

 این جوان افغانی ضمن انکار دخالت در وقوع جنایت به مقام قضایی گفت: ساعتی قبل دوستم به سراغ من آمد و با عنوان این که می خواهد با فردی دعوا کند از من خواست که همراهش بروم. او انگیزه خود از دعوا را با من مطرح نکرد من هم چیزی نپرسیدم و سوار موتورسیکلت او شدم. دقایقی بعد دوستم مقابل یک بانک توقف کرد و با پولی که از دستگاه خودپرداز برداشت یک کارد بزرگ خرید و دوباره سوار بر موتورسیکلت به سمت روستای پاهوان حرکت کردیم. وقتی سر کوچه مرا پیاده کرد و زنگ منزلی را به صدا درآورد متوجه شدم که آن جا منزل یکی از بستگانش است. هنوز لحظاتی از ورود دوستم به داخل حیاط نگذشته بود که صدای فریاد و قدرت نمایی را شنیدم. آن ها با هم درگیر شده بودند که من به طرف آن منزل رفتم. در آن خانه ۳ جوان و یک زن حضور داشتند که حین درگیری دوستم با ضربات چاقو مجروح شد و اهالی منزل نیز با موتورسیکلت مقتول و موتورسیکلت دیگری که در حیاط آن ها بود متواری شدند.

این در حالی بود که دوستم خود را به داخل کوچه کشاند و روی زمین افتاد اما وقتی مأموران اورژانس به محل رسیدند او دیگر علایم حیاتی نداشت و به قتل رسیده بود.

گزارش خراسان حاکی است: «قاضی حسینی»، پس از انجام تحقیقات میدانی و کشف آلت قتاله از زیر فرش، دستورات ویژه ای را برای ردیابی و دستگیری متهمان این پرونده جنایی صادر کرد تا زوایای پنهان قتل جوان افغانی به دست یکی از هموطنانش آشکار شود.

همچنین مقام قضایی دستور داد جسد جوان ۲۰ ساله برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

این گزارش حاکی است: در حالی که بررسی های قضایی و پلیسی در این پرونده جنایی تا روز بعد ادامه داشت، مأموران کلانتری شهرک ناجای مشهد نیز در تماس با قاضی ویژه قتل عمد وی را در جریان کشف جسدی خون آلود در یک منزل ویلایی قرار دارند.

عقربه ها، ساعت ۱۳ روز گذشته را نشان می داد که «قاضی حسینی» به همراه عوامل تشخیص هویت، پزشک قانونی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی راهی بولوار شهید صیاد شیرازی شد. جسد جوانی حدود ۳۶ ساله که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود داخل حمام منزل مسکونی قرار داشت. دقایقی قبل برادران مقتول که به دلیل نرفتن برادرشان به سرکار، نگران شده بودند به منزل او که مجردی زندگی می کرد رفته بودند که ناگهان با جسد خون آلود او مواجه شدند.

بنا بر گزارش خراسان، وسایل منزل به هم ریخته بود و خون زیادی روی دیوارهای حمام وجود داشت. به دستور مقام قضایی منزل مذکور برای ادامه تحقیقات پلمب شد.

 با آغاز بازجویی از یک مظنون، بررسی های پلیسی برای کشف معمای پیچیده این پرونده جنایی نیز ادامه یافت. 

اخبار حوادث - خراسان