اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرونده ای جالب برای «سلاطین کاور» در ایران


روزنامه «تهران امروز» در شماره دو روز پیش اش، در یک پرونده مفصل به معضل «کاور» در موسیقی اپ داخلی پرداخته و جزئیات برخی از مهمترین قطعات کاورشده در ایران را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

 
 
 
 
 تماشا: روزنامه «تهران امروز» در شماره دو روز پیش اش، در یک پرونده مفصل به معضل «کاور» در موسیقی اپ داخلی پرداخته و جزئیات برخی از مهمترین قطعات کاورشده در ایران را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

بزرگانی چون فردین خلعتبری و پیمان یزدانیان نیز در این باره صحبت های جالبی را انجام داده اند. خلعتبری در بخشی از صحبت هایش درباره معضل کاور و عدم ذکر نام صاحب اصلی اثر که به شدت در بین خواننده های ایرانی مد شده، اعتقاد دارد: «در واقع اینکه یک خواننده ایرانی بدون ذکر نام مولف اصلی، اثری را از خود منتشر می کند، کار درستی نیست.

در واقع یک نوع دزدی محسوب می شود ولی اتفاقا کار رایجی شده و خیلی از خواننده های معروف هم این کار را انجام می دهند و کارشان با اقبال عمومی هم روبرو می شود. در کل اگر اعلام نکنند که آهنگشان را از جایی برداشته اند و مال کس دیگری است، کار غیراخلاقی ای انجام داده اند.»

این روزنامه همچنین در جدولی تمام قطعاتی را که به اعتقاد نویسنده تهران امروز با این سبک در بازار ایران منتشر شده گرد هم آورده که این جدول را به عینه و به نقل از این روزنامه می بینیم.

توضیحات

نام آهنگ اصلی

نام قطعه

نام خواننده

قطعه یونانی به خوانندگی هلنا پاپاریزو

Magaliza to Skotadi

خاکسترم نکن

محسن یگانه

قطعه ای ترکی به خوانندگی داگوس

Kiyamam

حیف

قطعه ای یونانی به خوانندگی دسپینا وندی

Ola Odigoun Se Esena

دلمو بردی

قطعه ای یونانی به خوانندگی دسپینا وندی

Lathos Anthropos

چشمای خیس من

قطعه یونانی به خوانندگی هلنا

Levent Azert

سکوت

قطعه ای یونانی به خوانندگی دسپینا وندی

Gela Mou

سزامه

علی لهراسبی

قطعه ای یونانی به خوانندگی دسپینا وندی

Tha Thela

چشمامو بستم

قطعه ای ترکی به خوانندگی آنیا دنیز

Salla

خوبفکر کن

قطعه ای رومانیایی به خوانندگی النا آپوستولنو (Inna)

Amazing

چشمامو می بندم

قطعه ای عربی به خوانندگیج راشد المجد

Mashkalni

ماه نو

محمد اصفهانی

قطعه ای سوری به خوانندگی اصاله نصری

Mab ash Ana

معصومیت از دست رفته

قطعه ای آمریکایی به خوانندگی مایلی سایروس

See you again

چاردیواری

محسن چاوشی

قطعه از جیپسی کینگز که برگرفته از یک فولکور اسپانیایی است

Campana

جادوی چشات

شهرام شکوهی

قطعه ای آمریکایی به خوانندگی الکساندر ری بک

Fairytale

سه دونگ سه دونگ

فریدون آسرایی


ویدیو مرتبط :
مستند سلاطین خیابان ها : پارکور در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الجزایر میانجی جدید پرونده هسته ای ایران



 

 

الجزایر میانجی جدید پرونده هسته ای ایران

 

نخست وزیر الجزایر در سفر به تهران میانجیگری کشورش در پرونده هسته ای ایران را پیگیری می کند.

روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط چاپ لندن در شماره اخیر خود نوشت: الجزایر به درخواست کشورهای غربی به دنبال میانجیگری در پرونده هسته ای ایران است.

این روزنامه با اشاره به سفر امروز "احمد اویحیی" نخست وزیر الجزایر به تهران، آورده است: الجزایر به درخواست انگلیس در زمینه برنامه هسته ای ایران میانجیگری می کند.

نخست وزیر الجزایر در سفر به تهران ضمن دیدار با محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، با محمود احمد نژاد رئیس جمهور ، علی لاریجانی رئیس پارلمان و سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول پرونده هسته ای ایران نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

وی و رحیمی همچنین ریاست دوره نخست کمیته عالی مشترک همکاری الجزایر و ایران را برعهده می گیرند تا همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف با تاکید بر بعد اقتصادی بحث و بررسی شود.

ایران و الجزایر پس از آغاز دوره همکاری ها و تقویت روابط در سال 2000 ، به طور منظم نشست های مشترکی را برای بررسی روابط تهران - الجزیره برگزار می کنند.

نخست وزیر الجزایر در مدت اقامت در تهران و دیدار و گفت وگو با مقامات ایرانی، موضوع میانجیگری الجزایر در مسئله هسته ای ایران را مطرح و پیگیری خواهد کرد.

"الیستر پورت" مسئول بخش خارومیانه و شمال آفریقا در وزارت امور خارجه بریتانیا در سفر ماه جاری میلادی خود به الجزایر گفته بود: انگلیس از الجزایر انتظار دارد تا با استفاده از رابطه دوستی موجود با ایران نسبت به اقناع تهران به توقف برنامه هسته ای خود اقدام کند.

تاکنون دو مرتبه احمدی نژاد به الجزیره سفر کرده و عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور الجزایر نیز دو مرتبه به تهران آمده است.

الجزایر از جمله کشورهای عربی - اسلامی واقع در شمال آفریقاست که روابط خوبی با کشورهای غربی و در راس آنها بریتانیا و آمریکا دارد.

پیش از این نیز الجزایر با میانجیگری میان ایران و عراق، زمینه انعقاد قرار داد ۱۹۷۵ الجزایر را برای حل و فصل مشکلات میان تهران و بغداد فراهم کرد.

پیش از این کشورهای ترکیه و برزیل نیز میان ایران و غرب درباره برنامه هسته ای تهران میانجیگری کرده بودند که هر دو با ناکامی روبه رو شد...../تحلیل:عصرایران