اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرنده چاق برای لاغر شدن رژیم گرفت



 

پرنده چاق

 

رسانه‌های دولتی استرالیا اعلام كردند كه یك پرنده ماهی‌خوار پس از آن كه بسیار چاق شده و نمی‌توانست پرواز كند، به یك مركز درمانی منتقل شد تا رژیم بگیرد.

 

رسانه‌های دولتی استرالیا اعلام كردند كه یك پرنده ماهی‌خوار پس از آن كه بسیار چاق شده و نمی‌توانست پرواز كند، به یك مركز درمانی منتقل شد تا رژیم بگیرد.


این مرغ ماهی‌خوار كه «كوكا بورای» استرالیایی نام دارد، هنگامی به زحمت افتاد كه وزنش را به دلیل خوردن سوسیس‌هایی كه بازدید‌ كنندگان به پارك محل سكونت این پرنده می‌آمدند، افزایش یافت و پرنده دچار اضافه وزن شد.


در گزارش مدیر پارك سیدنی نیز آمده است كه هم اكنون وزن این پرنده ماهی‌خوار ۵۶۵ گرم است، به طوری كه دامپزشكان معتقدند این میزان ۴۰ درصد از وزن متعادل جانور بیشتر است و به همین دلیل این پرنده نمی‌تواند پرواز كند.


«جما واتكینسون» ـ دامپزشك این پارك ـ نیز، خاطر‌نشان كرد: در حیات وحش این پرندگان تنها حیوانات كوچك و ماهی‌ها را می‌خورند، اما این سوسیس‌ها در كارخانجات تهیه می‌شوند و صنعتی هستند.


رژیم غذایی این پرنده به گونه‌ای است كه باید سه بار در روز از آن تبعیت كند.

خبرگزاری ایسنا (www.isna.ir)


ویدیو مرتبط :
چاق ترین ماهی رژیم گرفت و لاغر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مناسبترین رژیم برای کودکان چاق



 

 

کودکان چاق

 

محققان ژاپنی ورزش دو را بهترین فعالیت بدنی برای کاهش وزن کودکان و نوجوانان چاق معرفی کردند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ام‌اس‌ان نیوز، پرداختن به دو میدانی، بهترین فعالیت ورزشی است که سبب کاهش بیش از 15 کیلوگرم اضافه وزن در مدت زمان سه ماه می‌شود.


نتایج بررسی محققان ژاپنی مشخص کرده کودکان و نوجوانانی که بیش از 15 کیلوگرم اضافه وزن دارند باید روزانه به مدت سه ماه، یک ساعت و نیم دوندگی کنند تا نه تنها چاقی‌شان را کاهش دهند بلکه سلامت قلبشان را نیز تامین کنند.



آمارها حاکی از آن است که 43 درصد جمعیت 8 تا 15 سال امریکا،‌ 32 درصد اروپا و نیمی از کودکان و نوجوانان آسیایی از چاقی رنج می‌برند و سلامت‌شان در خطر است.