اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرش مرگبار دختری که در کارهای خطرناک شهرت خاصی دارد! +عکس



به گزارش پرداد به نقل از تودی آنلاین: "ویولت روزلن" 37 ساله که در کارهای خطرناک شهرت خاصی دارد تصمیم داشت برای آخرین بار پرش خود را به همراه همسرش انجام دهد که این اقدام به قیمت جانش تمام شد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خبر گوناگون

  وی زنی است که بارها با پرش از ارتفاع و کارهای خطرناکی مثل ایستادن روی بال هواپیما هنگام پرواز و پرش از کوه نام خود را در این زمینه مطرح ساخته است ، او قصد داشت برای آخرین بار دریک کار هیجانی شرکت کند و بعد از بچه دار شدن دیگر این حرکات را انجام ندهد.

"ویولت" که چهارماهه باردار بود اهل سوئد است به همراه همسرش در آخرین پرواز شرکت کرد اما درست بعد از پرش متوجه شد که چترش باز نمیشود . همسر او که شاهد این صحنه ها بود هرچه تلاش کرد نتوانست خود را به او نزدیک کند و تنها شاهد سقوط دردناک این بانوی باردار بود.

او از سن 19 سالگی فعالیت خود در کارهای خارق العاده هیجانی شروع کرد. مادر 68 ساله اش میگوید هربار که متوجه میشدم او قصد پرش دارد نگران بودم و همیشه منتظر وقوع حادثه ای شوم بودم و میدانستم بالاخره این حادثه رخ خواهد داد.

او اخیرا در مصاحبه اش با یک شبکه تلویزیونی در سوئیس گفته بود : زندگی طبیعی برای من کسل کننده است و میدانم که مرگ همیشه در تعقیب من است اما وقتی پرواز میکنم احساس میکنم زنده هستم.

همسر او که شاهد مرگش بوده است میگوید وقتی او فهمید راه نجاتی وجود ندارد بازوهایش را از هم باز کرد و منتظر برخورد شد.

او در دم جان سپرده است . سرپرست تیم امداد حاضر درکوهستان محل سقوط میگوید هر مرگی درکوهستان دردناک است اما اینکه این زن یک ورزشکار شناخته شده و باردار بود این مسئله را تبدیل به یک تراژدی غمبار میکند.... /

 

اخبار,اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

اخبار,اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

منبع:پرداد


ویدیو مرتبط :
کارهای خطرناک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناک ترین پرش دنیا +عکس



خطرناک ترین پرش دنیا +عکس

صخره "Svolværgeita" یکی از صخره های خطرناک دنیا است که در نروژ قرار دارد و سالانه افراد زیادی از آن صعود کرده و یا حتی سقوط می کنند،اما همچنان از محبوب ترین مکان های دنیا برای صخره نوردی است.

خطرناکترین صخره دنیا,خطرناک ترین پرش دنیا

صخره "Svolværgeita" یکی از صخره های خطرناک دنیا است که در نروژ قرار دارد و سالانه افراد زیادی از آن صعود کرده و یا حتی سقوط می کنند اما همچنان از محبوب ترین مکان های دنیا برای صخره نوردی است که البته چند وقتی است به پایگاه افراد نترس تبدیل شده است.

خطرناکترین صخره دنیا,خطرناک ترین پرش دنیا

 

در بالای این صخره دو تخته سنگ بزرگ به مانند شاخ های یک بز سر در آورده اند که همیشه به عنوان نماد این کوه بوده اند اما حالا به محلی برای پرش صخره نوردان نترس تبدیل شده است. آن ها در ارتفاع 150 متری از شاخ بزرگ به شاخ کوچک می پرند.

خطرناکترین صخره دنیا,خطرناک ترین پرش دنیا

این دو شاخ نزدیک به 1.5 متر با هم فاصله دارند که فاصله کمی نیست اما پرش در آن ارتفاع بین دو تکه صخره لغزنده واقعا کار بسیار خطرناکی است از این رو بسیاری آن را خطرناک ترین پرش دنیا می دانند./باشگاه خبر نگاران