اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرس تی وی:این مرد شبکه های ایران را پایین می کشد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پرس تی وی:این مرد شبکه های ایران را پایین می کشد

شبکه خبری پرس تی وی با انتشار گزارشی نوشت که مرد پشت صحنه فشار برای قطع پخش کانال های ماهواره ای ایران از روی ماهواره فرانسوی " یوتل ست " و دیگر ماهواره های اروپایی و آسیایی، "مایکل دروزن " مدیر به نوشته این گزارش فرانسوی – اسراییلی یوتل ست است.

به گزارش عصر ایران در این گزارش آماده است:" مدیر فرانسوی – اسراییلی یوتل ست مایکل دروزن موج جدیدی از حملات علیه شبکه های ایرانی را آغاز کرده است.

این گزارش می افزاید:" دروزن در نامه ای که اخیرا به  مدیران ماهواره های اروپایی و آسیایی ارسال کرده، آنها را تهدید کرد که شبکه های ماهواره ای سرگرمی و خبری ایران را از لیست پخش خود حذف کنند.

پرس تی وی مدعی شده در نامه ای که نسخه ای از آن به دست این شبکه رسیده است مدیر فرانسوی – اسراییلی یوتل ست ، مدیران دیگر ماهواره های اروپایی و آسیایی را تهدید کرده که یا پخش شبکه های ایرانی از روی ماهواره خود را متوقف کنند یا منتظر عواقب عدم رعایت دستوراو باشند.

در این نامه آمده است که قطع پخش شبکه های ماهواره ای ایران در راستای عمل به تحریم های اخیر ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا علیه صداوسیما و شخص عزت الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

آمریکا اخیرا صداوسیما و شخص عزت الله ضرغامی ریاست سازمکان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را به لیست تحریم های خود افزوده است.

پرس تی وی مدعی شده است که در این نامه، د روزن به دیگر مدیران کمپانی های ماهواره ای هشدار داده که در صورت عدم متوقف کردن پخش ماهواره ای شبکه های ایرانی، طبق قوانین جدید تحریمی آمریکا علیه صداوسیما، اموال این ماهواره ها توقیف و مدیران این ماهواره ها به عنوان ناقضان قانون تحریم ایران ،حق سفر به ایالات متحده آمریکا را نخواهند داشت.

د روزن همچنین به مدیران دیگر کمپانی های ماهواره ای هشدار داده که عواقب ادامه همکاری با ایران می تواند پیامدهایی مشابه در سطح اتحادیه اروپا نیز داشته باشد.

پرس تی وی همچنین در گزارش خود نوشته است که مایکل د روزن علاوه بر ارسال نامه به مدیران دیگر ماهواره های بزرگ آسیایی و اروپایی، مدیران شرکت های کوچک پخش ماهواره ای در اروپا را نیز تحت فشار گذاشته است تا پخش کانال های ماهواره ای جمهوری اسلامی ایران را قطع کنند.

طبق این گزارش د روزن به مدیران ماهواره (STN) در اسلواکی 48 ساعت زمان داده بود تا پخش شبکه خبری – عربی العالم ایران را قطع کنند./عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
سوتی مجری شبکه پرس تی وی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرس تی‌وی: تاریخی برای مذاکرات جدید بین ایران و آژانس تعیین نشده است



 مذاکرات جدید بین ایران و آژانس

یک منبع آگاه در مصاحبه با پرس تی‌وی:

تاریخی برای مذاکرات جدید بین ایران و آژانس تعیین نشده است

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران به پرس تی‌وی گفته است که بین ایران و آژانس توافقی بر سر زمان دور جدید مذاکرات حاصل نشده است.

به گزارش  فارس به نقل از شینهوا، پرس تی‌وی در خبری اعلام کرد که ایران خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر حصول توافق با آژانس بر سر تاریخ دور جدیدی مذاکرات ایران و آژانس را تکذیب کرده است.

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران به پرس تی‌وی گفته است که بین ایران و آژانس توافقی بر سر زمان دور جدید مذاکرات حاصل نشده است.

به گفته این منبع خبری، صحبت‌هایی در این خصوص با آژانس صورت گرفته و اما توافقی حاصل نشده است.

رسانه‌های غربی به نقل از دو دیپلمات ناشناس ادعا کرده بودند که ایران و آژانس برای دور جدید مذاکرات توافق کرده‌اند و تاریخ آن را نیز میانه ماه مه ذکر کرده بودند./فارس