اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس رفتار نفت را تلافی کرد


مسئولان باشگاه پرسپولیس به نفتی‌ها اعلام کردند در صورتی رضایتنامه هادی نوروزی را می‌دهند که آنها نیز پولی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کنند.

فارس:  مسئولان باشگاه پرسپولیس به نفتی‌ها اعلام کردند در صورتی رضایتنامه هادی نوروزی را می‌دهند که آنها نیز پولی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کنند.

یکی از اهداف باشگاه پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر جذب رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال نفت تهران بود.

 مسئولان باشگاه پرسپولیس با این مربی به توافقات لازم هم رسیدند. اما با وجود میل باطنی یحیی گل محمدی مسئولان نفت اعلام کردند که حاضر نیستند نوروزی را به قرمزپوشان بدهند. پس از این ماجرا در شرایطی تصمیم گرفته شد هادی نوروزی از پرسپولیس جدا شود سریعا نفتی‌ها با این بازیکن مذاکره و به توافقاتی نیز رسیدند. اما مسئولان باشگاه پرسپولیس به درخواست نفت و هادی نوروزی جواب منفی دادند و اعلام کردند که در صورتی رضایتنامه این بازیکن را صادر خواهند کرد که پولی به حساب باشگاه پرسپولیس و همچنین گفت و گویی دوباره انجام شود.

پرسپولیسی‌ها اعلام کردند در صورتی که نفتی‌ها به قرمزپوشان پولی ندهند اجازه نخواهند داد که نوروزی به نفت برود حتی اگر به تیم دیگری اضافه شود.


ویدیو مرتبط :
کارشناسی داوری نفت م.س و پرسپولیس ، استقلال و نفت تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت



 

ا

حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت

 

ستقبال از پرسپولیس با پرتاب اشیا در آبادان ! اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در مسیر فرودگاه تا هتل محل اقامت خود در آبادان با پرتاب اشیا مواجه شدند.


این تیم روز گذشته برای بازی امشب مقابل صنعت نفت راهی آبادان شد.

به گزارش فارس، كاروان این تیم در بدو ورود به فرودگاه آبادان مورد استقبال قرار گرفت كه عمدتا از هواداران تیم صنعت نفت آبادان بودند و برای پرسپولیسی ها كری می خواندند و شعار "صنعت صدر جدول " سر می دادند.

در مسیر فرودگاه آبادان تا هتل كاروانسرای این شهر چندین اتومبیل و موتورسوار، اتوبوس سرخ پوشان را همراهی می كردند كه در بعضی مواقع مانع حركت اتوبوس می شدند؛ حتی اشیائی نیز به سمت اتوبوس پرتاب شد.
بازیكنان و مربیان این تیم پس از صرف شام بازی تیم های استیل آذین و استقلال را در لابی هتل تماشا كردند.

دیدار تیم های نفت آبادان و پرسپولیس امشب ساعت 21:45 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.../تابناک