اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرتاب بشقاب نماینده به سمت استاندار



 

روزنامه مردمسالاری نوشت:

در حاشیه ورود آیت الله لاریجانی به کهگیلویه و بویراحمد درگیری فیزیکی بین نماینده مردم گچساران در مجلس و استاندار بوجود آمد .

به گزارش آتی، قبل از ورود آیت الله لاریجانی به استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در فرودگاه یاسوج منتظر ورود رئیس قوه قضائیه بودند که قوام نوذری استاندار خطاب به حسینی نماینده گچساران گفت: چرا در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان دروغ گفتید؟

این گفته موجب عکس العمل شدید نماینده گچساران و پرت کردن بشقابی به سمت استاندار شد و طرفین در حال مشاجره بودند که هواپیمای حامل آیت الله لاریجانی به زمین نشست و بحث خاتمه یافت. پیش از این حسینی در اعتراض شدید بر ناامن بودن فضای مدیریتی با تودیع مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مخالفت کرده و گفته بود:از این به بعد اجازه بی حرمتی به مدیران استان را به کسی نخواهد داد و جلسه را به نشانه اعتراض ترک گفت.

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و السملین کریمی معاون قضایی رئیس قوه قضائیه و برخی دیگر از مقامات این قوه برای بررسی مشکلات قضایی مردم به این استان سفر کرده اند..../تحلیل:تابناک


ویدیو مرتبط :
پرتاب موشک به سمت بشقاب پرنده در ایران !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری در کاخ سفید/ دمپسی به سمت جان کری عکس پرتاب کرد!



درگیری در کاخ سفید,اخبار درگیری در کاخ سفید

درگیری در کاخ سفید به دنبال اختلاف نظر درباره سوریه

رئیس ستاد مشترک ارتش به سمت «جان کری» عکس پرتاب کرد

رئیس ستاد مشترک ارتش و وزیر خارجه آمریکا در نشست کاخ سفید درباره سوریه با یکدیگر درباره گزینه مداخله نظامی دچار اختلاف و درگیر شدند و «مارتین دمپسی» به سمت «جان کری» عکس پرتاب کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژنرال «مارتین دمپسی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک نشست کاخ سفید با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در ارتباط با گزینه نظامی علیه دولت سوریه درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، کری از حملات هوایی علیه پایگاههای هوایی دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در اتاق وضعیت کاخ سفید حمایت کرد اما دمپسی درباره حملات هوایی علیه دولت اسد هشدار داد و گفت که خطرات عمیقی را به همراه دارد و برای تصرف سامانه دفاع هوایی سوریه باید حملات هوایی در وسعت عظیم صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، برخی از منابع اعلام کردند که این جدال منجر شد تا دمپسی چندین تصویر را به سمت کری پرتاب کند و از او خواست تا دقیقاً به او بگوید که طرح کری بعد از حمله به سوریه چیست و اشاره کرد که وزارت خارجه آمریکا به طور کامل پیچیدگی چنین عملیاتی را بررسی نکرده است.

در نشست کاخ سفید، مسئله سوریه مورد بررسی قرار گرفت و وزارت خارجه آمریکا حاضر نشد جزئیات مباحثات سیاسی در سطح عالی را بیان کند اما اعلام کرد جو نشست چندان مناسب نبود.

«جن پساکی» سخنگوی کاخ سفید درباره جو نه چندان خوب نشست درباره کاخ سفید گفت: من برخی گزارش‌ها درباره لحن  نشست که این گزارشات چندان دقیق نبود.

تمایل کری برای اقدام عمل بیشتر علیه سوریه به طرز وسیعی در گزارش‌ها آمده است و اظهارات آشکار دمپسی این مسئله را آشکار کرده است که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره خطرات بالقوه مداخله نظامی در سوریه نگران است.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با تلویزیون «پی بی اس» درباره ایجاد یک منطقه پرواز ممنوع در سوریه یا حملات هوایی در این کشور ابراز تردید کرد و گفت که اینگونه اقدامات ممکن است زندگی افراد را نجات ندهد./فارس