اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پذیرش رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی در دوره ارشد در دانشکده فنی دانشگاه تهران



رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی,پذیرش بدون آزمون رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی

پذیرش رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی در دوره ارشد در دانشکده فنی دانشگاه تهران

رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی، به شرط حفظ شرایط برتر تحصیلی بدون آزمون وارد دوره کارشناسی ارشد می‌شوند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا تقی‌دخت مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشکده فنی دانشگاه تهران با اعلام این خبر، گفت: رتبه‌های برتر کنکور (یک تا 100) که وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران شوند، به شرط حفظ شرایط برتر تحصیلی، از محل سهمیه 10 درصد دانشجویان برتر بدون کنکور وارد مقطع کارشناسی ارشد می‌شوند.

وی افزود: به صورت عادی این دانشجویان (رتبه‌های یک تا 100 کنکور) جزو دو – سه درصد اول رشته‌های خود در دانشگاه هستند و پذیرش بدون آزمون آنها در کارشناسی ارشد در رشته دلخواهشان در دانشکده فنی قطعی است.
همچنین، سهمیه 10 درصد دانشجویان برتر، هم اکنون در دانشکده فنی دانشگاه تهران در حال اجرا است./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و سیستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پذیرش بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت



 

 

کنکور

 

 

 

نحوه پذیرش دانشجویان ممتاز سایر دانشگاه ها در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت در سال تحصیلی 91-90 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام کرد: مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پذیرش دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی سایر دانشگاه های کشور، دانشگاه علم و صنعت ایران تعداد محدودی از دانشجویان ورودی 86 دانشگاههای مادر را که تمامی شرایط ذیل را احراز کنند، بدون آزمون ورودی برای ورود به دوره های کارشناسی ارشد مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد."

اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت در تشریح شرایط این پذیرش با یادآوری اینکه متقاضیان باید فرم درخواست را تا 15 دی ماه ارائه کنند می افزاید: دارا بودن حداقل معدل 16 و گذراندن حداقل 100 واحد درسی در مقطع کارشناسی دوره روزانه حضوری و اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ 31 شهریور ماه 90 و دارا بودن رتبه 1 الی 5 در میان ورودی های 86 از دانشگاه های مادر از شرایط این پذیرش است.

متقاضیان باید مدارک خود را از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران ارسال کنند.

منبع: mehrnews.com