اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر چاقو خورد و پسر کشته شد...


فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی دو متهم به قتل متواری «میثم حمزه‌لو» خبر داد و گفت: با شناسایی و کسب اطلاعات اولیه به زودی این دو متهم دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی دو متهم به قتل متواری «میثم حمزه‌لو» خبر داد و گفت: با شناسایی و کسب اطلاعات اولیه به زودی این دو متهم دستگیر می‌شوند.

سردار کاظم علیزاده با بیان اینکه پرونده این حادثه به پلیس آگاهی ارجاع داده شده است گفت: در ساعت1:30 بامداد چهارشنبه ششم مهر خبری مبنی بر نزاع خیابانی بین چهار نفر بر سر اختلافات قبلی به پلیس گزارش شد که به دنبال آن ماموران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند دو نفر در جریان این نزاع زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه داد: متهمان پیش از حضور پلیس از محل متواری شدند.

وی افزود: 24 ساعت پس از وقوع این نزاع، پدر میثم که در جریان این درگیری به شدت به وسیله ضربات متعدد چاقو زخمی شده بود به پلیس مراجعه کرد و از فوت پسرش به علت شدت جراحات وارده خبر داد که پس از شنیدن این خبر ماموران پلیس بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

علیزاده با بیان اینکه تاکنون خبری در تایید مربی اسکواش بودن مقتول به دست ما نرسیده است درباره محل این درگیری گفت: این حادثه در خیابان فردوسی خرم‌آباد به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی و کسب اطلاعات اولیه دو متهم فراری خبر داد و گفت: با اطلاعات به دست آمده و تلاش پلیس به زودی دو متهم فراری دستگیر می‌شوند.

منبع: ایسنا




ویدیو مرتبط :
ســــــــــــــــم چاقو خورد :(( :((

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعترافات پسر درباره قتل پدرش/ قتل پدر با ۲۷ ضربه چاقو



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پسر جوان با گذشت ۱۴ روز از زمان حادثه در جریان تحقیقات فنی و پلیسی به قتل پدرش با ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.

چهاردهم آذر ماه امسال وقوع یک فقره قتل در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان ظفر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی به محل وقوع این قتل اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل وقوع قتل و بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای است که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

بعد از تشکیل پرونده قتل عمد و با اعلام خبر به بازپرس کشیک قتل؛ سجاد منافی آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع قتل حاضر شد و تحقیقات درباره قتل این مرد میانسال آغاز شد؛ در بررسی صحنه جرم مشخص شد که مقتول ابتدا در آشپزخانه با قاتل درگیر شده است و در ادامه، درگیری به جلوی در خانه کشیده شده است، همچنین آثار خونریزی روی تمامی وسایل منزل و دیوارها مشهود بود، با بررسی جسد مقتول نیز مشخص شد که وی با ۲۷ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در ابتدای تحقیقات، پسر ۲۵ ساله‌ای که فرزند مقتول بود و آثار بریدگی و خونریزی روی دستش مشهود بود، به بازپرس جنایی تهران گفت: من و دو خواهر دوقلویم جدا از پدرمان در این خانه زندگی می‌کنیم و پدرمان هر از چند گاهی به ما سر می‌زد، پدرم راننده شرکت واحد بود و آخرین بار او را دیشب دیدم، امروز صبح از خانه بیرون رفتم، حدود ساعت ۲ بعدازظهر زمانی‌که وارد ساختمان شدم، فردی ناشناس را دیدم که دوان دوان در حال خارج شدن از منزلمان است و چاقو در دست دارد، این مرد با چاقو به من حمله کرد و از اینجا فرار کرد.

در حالی که اعضای خانواده مقتول درباره  قتل پدرشان اظهار بی اطلاعی می کردند . اهالی ساختمانی که مقتول در آنجا به قتل رسیده بود، اظهارات متفاوتی داشتند و شنیده‌ها و دیده‌های آنها خلاف ادعاهای پسر مقتول بود، یکی از اهالی ساختمان در تحقیقات به مأموران گفت: من کسی را ندیدم که وارد خانه پسر مقتول شود، حتی چندین مرتبه نیز از صبح تا ظهر پسر مقتول به ساختمان رفت و آمد داشت.

یکی دیگر از اهالی این ساختمان به مأموران گفت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح صدای درگیری و دعوا شدید از این خانه می‌آمد تا اینکه حدود ۲ بعدازظهر پسر مقتول از منزلشان بیرون آمد و با داد و فریاد گفت که پدرش کشته شده است.

با اظهارات سرایدار این ساختمان مبنی بر اینکه ورود و خروج فرد ناشناسی به منزل پسر مقتول دیده نشده است، سجاد منافی آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت پسر مقتول را به دلیل اظهارات متناقضش صادر کرد و این متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

با گذشت دو هفته از زمان وقوع قتل ظهر دیروز  پسر مقتول  در بازداشتگاه اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد پدرش را با ۲۷ ضربه چاقو به قتل رسانه است . با ثبت این اعترافات مرد جوان، وی به دستور بازپرس در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت تا درباره انگیزه و علت حادثه تحقیقات پلیسی انجام شود.

 

اخبار حوادث - مهر