اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدری دخترانش را به آتش كشید!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پدری دخترانش را به آتش كشید

یك مرد دانماركی كه دو دختر 9 و 10 ساله اش را به عمد به آتش كشید و آنها را كشت توسط دادگاه به حبس ابد محكوم شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو دختر 9 و 10 ساله در عقب اتومبیل خواب بودند كه "پتر- تهو آر." ( نام كامل متهم فاش نشده است) دو گالن بنزین را از صندوق عقب درآورد و پس از پاسیدن بنزین به روی صندلی عقب وصندلی سرنشین جلو كبریت زد و در چند ثانیه اتومبیل به یك توده شعله ور تبدیل شد.

دادستان شهر پتسدام آلمان كه این جنایت بی رحمانه در این كشور صورت گرفت ، هنگام محاكمه "پتر- تهو آر." 41 ساله خطاب به او گفت:  امیدوارم ضجه های كودكان شما هرگز از گوشتان خارج نشود. این در حالی بود كه پدر بی‌رحم با خونسردی آدامس می جوید و گویی اصلا اهمیتی برای این موضوع قائل نیست.

در روز 10 اوت 2011 هنگامی كه پلیس به محل جنایت در جنگلی در نزدیكی مونیخ رسید ،پدر جنایتكار مدعی شد كه  داخل اتومبیل سیگار می كشیده زیرا در بیرون باد شدیدی می وزیده است كه ناگهان انفجاری در داخل اتومبیل رخ داد. مرد دانماركی تلاش كرده بود صحنه یك خودكشی جمعی را ایجاد كند اما هیچ گونه آثار بنزین به روی لباسهایش و نیز روی صندلی راننده به چشم نمی خورد. وی فقط مدت چند ثانیه برای روشن كردن كبریت در داخل اتومبیل مانده بود؛ زمان لازم برای به آتش كشیدن اتومبیل.

رییس دادگاه هنگام بازگویی اظهارات مرد، تصریح كرد:  داستان شما سراسر دروغ  و بی اساس است.

مرد جنایتكار گفت:‌من این كار را از روی عشق و علاقه انجام‌داده‌ام، نه از روی كینه.

اما رییس دادگاه با رد گفته او تاكید كرد:‌شما این جنایت را مرتكب شده اید زیرا نمی توانستید شاهد موفقیت همسر سابقتان در حرفه و زندگی شخصی اش پس از جدایی باشید چرا كه خود شما در وضعیت شكست همه جانبه بودید.

رییس دادگاه خاطرنشان كرد: شما به دلیل اینكه نتوانسته بودید حكم حضانت بچه ها را به دست آورید، تصمیم گرفتید با قتل كودكان بی گناه از همسرتان انتقام بگیرید.

به گفته پزشك قانونی، پدر جنایتكار برای اینكه به راحتی بتواند فرزندانش را به قتل برساند پیش از ارتكاب جنایت با خوراندن قرص های خواب آور دو دخترش را بیهوش كرده بود.

این مرد بی رحم تنها یك بار در جریان دادگاه گریه كرد و آن هم هنگامی بود كه وكیل تسخیری از بدهكاری ها  و مشكلات مالی او سخن گفت. در نهایت نیز هنگامی كه  از پتر ، پدر بی رحم خواسته شد آخرین دفاع  را از خود انجام دهد، تنها گفت: می خواهم به توالت بروم.

"پتر- تهو آر." توسط دادگاه پتسدام به اتهام قتل عمد فرزندانش به حبس ابد محكوم  شد. مترجم: بهرام افتخاری./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
طفلی نفس نمی کشید؛ پدری فریاد می زد؛ پدری جان می داد/یک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی همسرش را به آتش كشید



 

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری مردی در رفسنجان خبر داد كه پس از مجروح كردن همسرش، او را بی رحمانه در آتش سوزاند.

 

یدالله امینی زاده در گفتگو با فارس افزود: این مرد ۳۰ ساله پس از مشاجره لفظی و بسیار جزئی كه با همسر ۲۳ ساله خود داشت، اقدام به ضرب و شتم وی كرد كه منجر به مجروحیت شدید وی شد.

امینی زاده گفت: این مرد سپس همسرش را كه در حالت بی هوشی قرار داشت، به اتاق خواب منتقل كرد و با ریختن نفت و تینر در قسمت هایی از اتاق، خانه را به آتش كشید و سریعا از محل متواری شد تا وانمود كند از ماجرا بی اطلاع و آتش سوزی خانه غیرعمد بوده است.

وی افزود: با اطلاع رسانی همسایگان، آتش نشانی به محل مراجعه و پس از مهار حریق، مصدوم به اورژانس بیمارستان منتقل و به علت شدت سوختگی به كرمان اعزام شد كه پس از چند ساعت در بیمارستان فوت كرد.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح كرد: با توجه به اینكه آتش سوزی عمدی به نظر می رسید، همسر مقتول دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد و مورد بازجویی های علمی قرار گرفت.

امینی زاده خاطرنشان كرد: متهم منكر قتل شده و حتی وجود هرگونه اختلاف خانوادگی با همسرش را انكار می كرد، اما وقتی در مقابل تحقیقات و بازجویی های علمی و پلیسی ماموران مجرب قرار گرفت و ادله جمع آوری شده را مانع فرارش می دید، لب به اعتراف گشود و قتل همسرش را پذیرفت.

فرمانده انتظامی رفسنجان همچنین از قتل و دستگیری ۲ مظنون خبر داد و بیان كرد: یك مورد نزاع در روستای محمدآباد دهنو به مركز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش شد كه بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشخص شد، دو نفر كه قصد اخاذی از یك تبعه افغانستان را داشتند، با وی درگیر و او را مصدوم كرده ا ند كه مصدوم توسط یكی از اهالی به بیمارستان منتقل می شود ولی به علت شدت ضربات وارده به وسیله چاقو كه به ناحیه شكم وارد شده بود، در بیمارستان فوت می كند..../ خبرگزارى فارس