اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش گسترده پیامک و جعل اظهارات آیت الله سبحانی توسط تشکل نوظهور حوزوی +سند



بد اخلاقی جدید یک جریان نوظهور نزدیک به دولت؛

پخش گسترده پیامک و جعل اظهارات آیت الله سبحانی توسط تشکل نوظهور حوزوی / ناراحتی شدید آیت الله سبحانی + سند

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 انتخاب  : تشکل نو ظهور موسوم به «تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم» که ظاهرا توسط مراکزی خاص پشتیبانی می شود پس از مخالفت صریح حضرات آیات عظام  صافی گلپایگانی ؛ مکارم شیرازی و وحید خراسانی با موجودیت این تشکل (که موجب اختلاف افکنی در حوزه علمیه شده) اقدام به ارسال پیامکی به اساتید حوزه کرده که موهم حمایت آیة الله سبحانی از این تشکل نوظهور است!

در این پیامک که به طور گسترده ای منتشر شده، آمده است: «آیت الله العظمی سبحانی: حالا که دشمن از طریق ماهواره و غیر از آن ایمان جوانان و حوزه را هدف قرار داده است، حتماً چنین تشکلی آن هم در سطح بالا لازم است (دبیرخانه تشکل اساتید)»

گفته می شود ارسال این پیامک موجب ناراحتی شدید آیت الله سبحانی شده به طوری که دفتر ایشان اطلاعیه زیر را صادر کرده است :

به دنبال پیامی که آیت الله سبحانی با عنوان دبیرخانه تشکل اساتید، برای اساتید محترم حوزه مقدسه ارسال، و سئوالاتی را از این دفتر موجب شده است:

معظم له فرمودند:

"این مطلب را من هفته گذشته در جمع تشکل های قرآنی سراسر کشور عنوان کرده ام و ارتباطی به جمعیت مخابره کننده پیام ندارد و نظر اینجانب، در مورد اینتشکل همان نظر آیات ثلاث است"

دفتر آیت الله العظمی سبحانی

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

گفتنی است که این تشکل در پی فعالیت های 10 ساله نشست دوره ای اساتید سطوح عالیه و خارج حوزه علمیه قم که صرفا حوزوی بوده و مورد تأیید قاطبه مراجع قرارگرفته و برای رقابت با آن تأسیس شده است

. در جلسات عمومی  نشست دوره ای اساتید مراجعی نظیر حضرات آیات مکارم ؛ وحید خراسانی ؛ صافی ؛ سبحانی و جوادی آملی سخنرانی کرده اند .

خبرنگار «انتخاب» می افزاید: همچنین به ابتکار آیة الله مکارم شیرازی، در حال حاضر نمایندگانی از این نشست و جامعه مدرسین در حال تهیه اساسنامه ای برای مجمع عمومی اساتید هستند و این ابتکار موجب عصبانیت عناصر تندرو شده است./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
نظر آیت الله محمد سند در مورد آیت الله حیدری و القصیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوءاستفاده ملک‌زاده از نام آیت‌الله شاهرودی در پروژه برج‌های دوقلو + سند



سوءاستفاده ملک‌زاده از نام آیت‌الله شاهرودی در پروژه برج‌های دوقلو + سند

خبرگزاری فارس: ملک‌زاده در جریان موضوع جنجالی برج‌های دوقلوی شیراز، مالک اصلی این پروژه را یکی از معتمدان آیت‌الله هاشمی شاهرودی معرفی کرده بود.

 

 آیت‌الله شاهرودی,سوءاستفاده ملک‌زاده,جرم ملک زاده,تخلفات ملک زاده,اخبار

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پی انتصاب محمدشریف ملک‌زاده به سمت مشاور از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی، خبرگزاری فارس به بررسی یکی از سوءاستفاده‌های وی از نام و اعتبار رییس وقت قوه قضاییه ‌(آیت الله شاهرودی) می‌پردازد.

‌محمدهاشم غرقی مسئول وقت مرکز رسیدگی به شکایات مردمی ریاست جمهوری در سال 1386 و در جریان موضوع جنجالی برج‌های دوقلوی شیراز، طی نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور به یکی از تخلفات محمدشریف ملک‌زاده معاون وقت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اشاره کرده است.

غرقی در این نامه نوشته است که پروژه مذکور (برج‌های دوقلو) در ظاهر متعلق به شخصی به نام آقای محمدحسن محمدپور مطلق بوده اما آقای ملک‌زاده معاونت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ضمن دعوت از استاندار وقت، شخص دیگری به نام آقای مهدی حسینی را به عنوان مالک اصلی پروژه و معتمد آیت‌الله هاشمی شاهرودی و کسی که به عنوان سرمایه‌گذار، حسینیه حضرت آیت‌الله شاهرودی را در مشهد ساخته است، معرفی می‌کند تا بتواند از برخورد دستگاه‌های مربوطه برای توقف ساخت این برج‌های غیرقانونی جلوگیری کند.

در همین راستا نیز وقتی مامورین شهرداری در مورخ 15 اردیبهشت 1386 به منظور جلوگیری از تخلفات در موقعیت پروژه حضور می‌یابند، آقای محمدپور (مالک ظاهری پروژه) با مامورین شهرداری و نیروی انتظامی درگیر و مامورین را مورد ضرب و شتم قرار داده و به صراحت ضمن تهدید کلیه عوامل اجرایی، در راستای این ادعای ملک‌زاده، مدعی می‌شود که این پروژه متعلق به آیت‌الله هاشمی شاهرودی است.

به گزارش فارس، با توجه به این موضوع و موارد متعدد دیگر که نشان از سوءاستفاده‌های ملک‌زاده از  مسئولان، خصوصا رییس وقت قوه قضاییه داشته، سوال اینجاست که چرا باید چنین فردی، از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی و رییس جمهور به منصب مشاورت گمارده شود؟/فارس