اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان 12 سال زندگی زیر زمینی قاتل فراری



تحقیقات پلیس,جنایت متهم,قاتل فراری,عملیات ضربتی پلیس,درگیری مرگبار,سرنخ ماموران ,اخبار حوادث,اخبار جنایی

 

پایان 12 سال زندگی زیر زمینی قاتل فراری

مرد جنایتکاری که دائی خود را در جریان یک درگیری به قتل رسانده بود پس از 12 سال فرار در تعطیلات نوروز به دام افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیر ماه سال 78 ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان از درگیری مرگبار دائی و خواهرزاده ای در یکی از محلات این شهر باخبر شدند. ماموران پس از حضور در محل با پیکر بی جان مرد 56 ساله روبرو شددند که با ضربه کارد از پا درآمده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد ضارب خواهرزاده 28 ساله مقتول به نام عزیز است که پس از قتل از محل متواری شده است.

 

در ادامه جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری را آغاز کردند. تجسس ها نشان داد مرد جنایتکار از استان اصفهان گریخته و هیچ ردی از او در دست نیست.در طول این مدت ماموران ردپای عزیز را در چند استان کشور بدست آورده اما او قبل از حضور کارآگاهان مخفیگاهش را ترک می کرد.

سرانجام پس از گذشت 12 سال ازجنایت تحقیقات پلیس به نتیجه رسید ومخفیگاه متهم فراری در اصفهان شناسائی شد.کارآگاهان در جریان تجسس ها دریافتند، عزیز با تغییر چهره و هویت خود در تعطیلات نوروز به اصفهان بازگشته است.

 

با کشف این سرنخ ماموران متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کرده و به اداره آگاهی منتقل کردند. متهم در ابتدا سعی داشت خود را بی گناه نشان دهد و مدعی بود که ماموران او را به اشتباه دستگیر کرده اند اما وقتی با دلایل کارآگاهان روبرو شد لب به اعتراف گشود.

سرهنگ حسین حسین زاده – رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم در بازجوئی ها اعتراف کرد که به خاطر اختلافاتی که با دائی خود داشته او را با ضربه کارد به قتل رسانده و در این مدت در استان های مختلف فراری بود.

 

وی افزود: متهم تصور می کرد در طول تعطیلات نوروز کارآگاهان پیگیری پرونده ها را متوقف می کنند به همین خاطر با خیالی راحت به اصفهان بازگشته بود که از سوی ماموران دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قاتل فراری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان 20 سال زندگی پنهانی قاتل فراری



 اخبار حوادث  - پایان 20 سال زندگی پنهانی قاتل فراری

مردی که از 20سال قبل به دلیل ارتکاب قتل فراری بود سرانجام شناسایی و دستگیر شد.

این متهم که جواد نام دارد 20 سال قبل در یکی از روستاهای استان بوشهر دست به جنایت زد.

 

کارآگاهان جنایی آن زمان وقتی از مرگ پسری جوان به نام محمود در بیمارستان مطلع شدند به آنجا رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها فهمیدند این جوان هدف گلوله قرار گرفته است. تحقیقات محلی فاش کرد دو طایفه در روستا با هم درگیر شدند و در نهایت جواد دست به سلاح برد و جوانی از طرف مقابل را هدف گلوله قرار داد.

افسران جنایی در جریان تحقیقات خود پی بردند جواد بعد از اطلاع از مرگ محمود از روستا گریخته و به مکان نامعلومی رفته است. از آن زمان تحقیقات وسیعی برای یافتن ردی از جواد انجام شد اما تلاش‌ها بی‌فایده بود تا اینکه چندی قبل خبر رسید جواد با نام و مشخصات جعلی در یکی از شهرهای استان گلستان زندگی می‌کند به این ترتیب موضوع به کارآگاهان گلستانی اطلاع داده شد و آنها بعد از بررسی‌های تخصصی محل سکونت جواد را پیدا و وی را دستگیر کردند. این مرد خودش را به نام بابک معرفی کرد و گفت از مدت‌ها قبل همراه همسر و فرزندش در این شهر زندگی می‌کند و پلیس او را به اشتباه دستگیر کرده است.

 گفته‌های متهم با شواهد موجود همخوانی نداشت به همین دلیل کارآگاهان به بازجویی از آن فرد ادامه دادند تا اینکه او بالاخره به ارتکاب قتل اعتراف کرد.  جواد به کارآگاهان گفت: «20سال قبل وقتی درگیری در روستا اتفاق افتاد من با سلاحی که در اختیار داشتم به یکی از پسران طایفه مقابل شلیک کردم و او را به بیمارستان بردند روز بعد خبر رسید محمود فوت شده است من که به‌شدت ترسیده بودم فرار کردم. در این سال‌ها مرتب شهر و محل سکونتم را عوض می‌کردم تا شناسایی نشوم. سه سال پیش وقتی در بندرعباس زندگی می‌کردم برای خوم هویت جعلی تهیه کردم. آن زمان به دختری علاقه‌مند شده بودم و توانستم با او ازدواج کنم ما مدتی در بندرعباس ماندیم تا اینکه پسرم به دنیا آمد بعد از آن تصمیم گرفتم باز هم شهر محل سکونتم را تغییر بدهم تا هیچ ردپایی از خودم به جا نگذارم به همین دلیل روانه استان گلستان شدم اما در نهایت به دام افتادم.»

متهم بعد از اینکه جرمش را گردن گرفت به بوشهر منتقل شد او در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث  - شرق