اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان مرگبار مثلث عشقی ای که بر پایه دروغ بنا شده بود +تصاویر



پایان مرگبار مثلث عشقی ای که بر پایه دروغ بنا شده بود +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از یاهو: مثلث عشقی که بر پایه های دروغ در دنیای مجازی بنا شده بود باعث مرگ یک انسان شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این حادثه به خاطر خانمی رخ داد که دوستان اینترنتی اش فکر میکردند او یک دختر 18 ساله است.این درحالی است که این خانم 45 ساله است و از عکسها و مشخصات دخترش به جای خودش در دنیای مجازی استفاده میکرده است.

او با معرفی خودش به نام "جسی" 18 ساله با پسری 19 ساله به نام "مارین" که بعدها معلوم شد یک مرد 46 ساله است آشنا شد و رابطه آنها بعد از مدتی به یک عشق آتشین بدل گشت همسر "مارین" که در دنیا واقعی "مونتگومری" نام دارد از این رابطه مطلع شد و عکس همسرش به همراه خود و دو فرزندش را برای جسی فرستاد. او هم بعد از این جریان رابطه اش را با "مارین" قطع کرده و با همکار سابق وی که یک جوان 25 ساله بود رابطه برقرار کرد و با او آشنا شد. مونتگومری که فکر میکرد عشق 18 ساله اش را از دست داده است از شدت حسادت با همکار سابقش درگیرشد و  در این درگیری او را به قتل رساند و همین مسئله باعث شد حقیقت تلخی مشخص شود.

در این میان مشخص شد جسی یک زن 45 ساله است که برای جلب توجه از عکسها و مشخصات دخترش به جای خود استفاده میکند  و با این ترفند خیلی ها را فریب داده است.

بدین ترتیب با قتل یک انسان بی گناه این مثلث عشقی دروغین  از هم پاشیده شد./پرداد


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
مثلث انسانی و تصادف مرگبار !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی مرگبار دو نوجوان با قتل پایان یافت + تصاویر



یک پسر نوجوان اهل " امریکا " پسر عمو ی خود را به قتل رساند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از آسوشیتدپرس، آقای " بوی باکر " 18 ساله اهل " آلاباما " در روز جمعه توسط پسر عموی خود با شلیک گلوله کشته شد .

براساس گزارش پلیس، ماموران پس از دریافت تماسی مبنی بر به قتل رسیدن یک نوجوان خود را به محل حادثه که خانه قربانی واقع در "بیرمنگهام " بود رساندند و با جسد غرق در خون " باکر " که براثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود و دراتاق خواب او بر روی زمین افتاده بود رو به رو شدند که پس از انتقال او به بیمارستان مرگ وی اعلام شد .

اخبار,اخبار حوادث, قتل


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد پسر عموی " باکر " که نامش برده نشد وارد اتاق " باکر " شد و دسته کنترل بازی ویدیوئی را که  " باکر " مشغول بازی کردن بود از او گرفت و این دو با یکدیگر برسر بازی کردن گلاویز شدند و پسر عمو با در آوردن یک هفت تیر از جیبش او را تهدید کرد ؛در همین حال با در دست داشتن اسلحه  آماده شلیک دوباره با یکدیگر درگیر شدند که ناگهان تیری از اسلحه شلیک و به " باکر " اصابت کرد و موجب مرگ او در دم شد .

اخبار,اخبار حوادث, قتل


خواهر " باکر " خانم " زیمرمن " در گزارش خود به پلیس گفت : برای پسر عمویم ناراحت هستم چون مطمئن هستم که او هدفش کشتن " باکر " نبوده است و این فقط یک تصادف غم انگیز بود .

او در ادامه گفت : این دو همیشه با یکدیگر بازی و در آخر با هم درگیر می شدند و از این حادثه تلخ ابراز ناراحتی کرد.

پسر عموی " باکر " در حال حاضر در حبس به سر می برد وبه زودی در دادگاه  حاضر خواهد شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران