اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان كار سومین پاروزن ایران در المپیک


احمدرضا طالبیان با قرار گرفتن در رده‌ی ششم گروه خود در رقابت‌های قایقرانی كایاك 1000 متر انفرادی مردان از دور رقابت‌ها كنار رفت.

خبرگزاری ایسنا: احمدرضا طالبیان با قرار گرفتن در رده‌ی ششم گروه خود در رقابت‌های قایقرانی كایاك 1000 متر انفرادی مردان از دور رقابت‌ها كنار رفت.

رقابت‌های قایقرانی كایاك 1000 متر انفرادی مردان المپیك برگزار شد و احمدرضا طالبیان با ثبت زمان 3 دقیقه و 39ثانیه و 504 هزارم ثانیه در جایگاه ششم گروه هفت نفره خود قرار گرفت.

در این گروه، ورزشكارانی از چین، اسپانیا، بلاروس، سوئد، نیوزیلند و مصر حضور داشتند كه قایقرانان سوئد، نیوزیلند و بلاروس به ترتیب اول تا سوم شدند.

طالبیان با این نتیجه از دور رقابت‌ها كنار رفت. رقابت‌های كایاك تك نفره 1000 متر در سه گروه برگزار شد و 5 پاروزن برتر هرگروه صعود كردند.

بهترین نفر ششم نیز به مرحله‌ی بعدی راه پیدا كرد كه با توجه به بهتر بودن ركورد نفر ششم دسته‌ی نخست طالبیان حذف شد.


ویدیو مرتبط :
1392/10/10:پایان سومین دور مذاکرات کارشناسان ایران در ژنو...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین پیروزی والیبالیست های ایران در راه انتخابی المپیک / پورتوریکو حریف سرسختی نبود



والیبال , المپیک , خولیو ولاسکو

 

شاگردان ولاسکو به راحتی پورتوریکو را از پیش رو برداشتند.

به گزارش خبرآنلاین؛سه بر یک؛این نتیجه بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل پورتوریکو است.آنها در چهارمین بازی خود از رقابت های انتخابی المپیک موفق شدند این حریف نه چندان قدرتمند خود را از پیش رو بردارند.

با شکست پورتوریکو ملی پوشان ایران به سومین پیروزی خود در این رقابت ها دست پیدا کردند.آنها روز گذشته و در عین ناباوری مقابل استرالیا شکست خوردند تا شرایط برای صعود به المپیک را کمی سخت کنند.

تیم ایران با علیرضا نادی، محمد موسوی، سعید معروف، فرهاد قائمی، حمزه زرینی و امیر غفور بازی را آغاز کرد و در پایان موفق شد با امتیازهای ( 26-24 ، 25-16 و 22-25 و 25- 20 ) پورتوریکو را شکست دهد تا به امتیاز 8 در جدول رده بندی برسد.

این در حالی است که پورتوریکو همچنان بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارد. ملی پوشان کشورمان فردا ساعت 6:30 صبح و در پنجمین دیدار خود به مصاف ونزوئلا خواهند رفت.../خبرآنلاین