اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ روحانی به سوال مدیر عامل توییتر



شبکه اجتماعی توییتر ,روحانی,

پاسخ روحانی به سوال مدیر عامل توییتر

حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در صفحه منسوب به خود در شبکه اجتماعی توییتر به سوال " جک دورسی" بنیانگذار و مدیر عامل شبکه توییتر پاسخ داد.

جک دورسی بنیانگذار توییتر در صفحه توییتر روحانی نوشت: " عصر بخیر آقای رییس جمهور.  آیا مردم ایران قادر به خواندن توییت های شما هستند؟"

این سوال کنایه آمیز دورسی که حاکی از فیلتر بودن شبکه های اجتماعی چون فیسبوک و توییتر در ایران است، با این پاسخ روحانی مواجه شد:  "عصر بخیر جک. همان طور که من در مصاحبه با کریستین امانپور تاکید کردم تلاش های من در جهت آن است که مردم (ایران) به راحتی قادر باشند به عنوان یک حق به همه اطلاعات جهانی دسترسی داشته باشند."

 

  شبکه اجتماعی توییتر ,روحانی,

/فرارو                                                                                                         


ویدیو مرتبط :
دو سوال متفاوت از مدیر عامل سابق و جدید سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"هاشمی" در مراسم تحلیف روحانی حضور دارد/پاسخ خاتمی به سوال درباره حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور



مراسم تحلیف روحانی,هاشمی و خاتمی در مراسم تحلیف روحانی

"هاشمی رفسنجانی" در مراسم تحلیف روحانی حضور دارد

یک عضو هیات رییسه مجلس گفت که طبق روال همیشگی، مقامات لشگری و کشوری به مراسم تحلیف رییس جمهور دعوت می‌شوند که طبیعتا در بین آنها هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز حضور دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مهمانان مراسم تحلیف رییس جمهور در 13 مرداد در صحن علنی مجلس گفت: طبق روال همیشگی مقامات لشگری و کشوری، سفرای کشورهای خارجی در ایران، استانداران، نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و روسای قوا در مراسم تحلیف حضور دارند.

وی درخصوص حضور هاشمی رفسنجانی در مراسم تحلیف گفت که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به عنوان یکی از میهمانان در این مراسم حضور دارد.

این عضو هیات رییسه مجلس در مورد دعوت و حضور روسای جمهور قبلی همچون خاتمی در مراسم تحلیف، گفت: طبق مراسم‌های تحلیف قبلی که برنامه‌ای برای دعوت روسای جمهور سابق در مراسم تحلیف وجود نداشته است طبیعتا در این دوره نیز چنین برنامه‌ای وجود ندارد ولی باز هم بنده نمی‌توانم اظهارنظر قطعی در این رابطه بکنم چون اطلاعاتم دقیق نیست.

همچنین سید شریف حسینی عضو دیگر هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ‌تاکنون از هیچ شخصیت خاصی برای حضور در مراسم تحلیف به صورت رسمی دعوت شده است، طبیعتا اطلاع رسانی در این رابطه به زودی از سوی هیات رییسه انجام خواهد شد.


خاتمی : بهتر است مسجدجامعی در شورا بماند

رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه ترجیح می‌دهم مسجدجامعی در شورای شهر بماند، اظهار داشت: هیچکس نباید از رئیس‌جمهور منتخب سهم‌خواهی کند.

تسنیم نوشت: سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اینطور گفته می‌شود که شما در پی سهم‌خواهی از رئیس‌جمهور منتخب هستید و نام بردن از احمد مسجدجامعی به عنوان وزیر ارشاد در همین راستاست. نظر شما چیست پاسخ داد: ابدا، بنده ترجیح می‌دهم مسجدجامعی در شورای شهر بماند.

وی در خصوص این سوال که پس چرا از وی به عنوان وزیر ارشاد نام بردید، گفت: گفتم دیگر. هیچکس نباید سهم‌خواهی کند و باید اجازه بدهند آقای روحانی هر کس را دلش می‌خواهد انتخاب کند.
رئیس دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که آیا به مراسم تحلیف دعوت شده‌اید و شرکت خواهید کرد، تصریح کرد: هنوز فرصت آن نرسیده و دیر نشده است./ایسنا