اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ دکتر ظریف درباره ماجرای «مجید توکلی»+عکس



پاسخ دکتر ظریف درباره ماجرای «مجید توکلی»+عکس

دکتر جواب ظریف در آخرین پست فیس بوکی خود، عید سعید غدیر خم را به دوستانش تبریک گفت. جمعی از کاربران فیس بوک در ذیل این پست، مجید توکلی، دانشجو زندانی را که به مرخصی آمده است، یادآوری کردند.

دکتر جواب ظریف در آخرین پست فیس بوکی خود، عید سعید غدیر خم را به دوستانش تبریک گفت. جمعی از کاربران فیس بوک در ذیل این پست، مجید توکلی، دانشجو زندانی را که به مرخصی آمده است،به وی یادآوری کردند.

به گزارش قانون آنلاین، دکتر جواد ظریف در پاسخ به کامنت کاربران فیس بوک که به وی «مجید توکلی» و گذراندن ایام مرخصی اش را یادآوری می کردند، چنین پاسخ داد:

«....در مورد آقای مجید توکلی هم قبلا اجمالاً خدمت دوستان در پاسخ به یکی از کامنت ها عرض کردم. شاید لازم باشد کامل توضیح دهم.

 

در حالی که از جلسه شورای روابط خارجی در نیویورک خارج می شدم، یک خبرنگار ناخوانده اسراییلی، در حالی که به شدت از منزوی شدن اسراییل عصبانی بود، بدون اجازه و خارج از پروتکل معمول این جلسات که اصولا جای خبرنگار نیست و مطالب آنها قابل نقل نیست، بی ادبانه از من سؤالی کرد که بدون توجه به محتوای سؤال او فقط گفتم نه و از جلسه خارج شدم.

 

بعداً او شروع به لجن پراکنی کرد و متأسفانه برخی دوستان هم بدون توجه به توضیح قبلی بنده موضوع را دامن زدند. دوستان توجه داشته باشند که تندروها بسیار عصبانی اند. در گذشته هم در چنین شرایطی به انواع دروغ متوسل شده اند تا در مسر صلح و پیشرفت ایران عزیز مانع ایجاد کنند. حتما این روند را ادامه خواهند داد. همانطور که در روزهای گذشته دیده ایم. لذا اگر چیزی از این جنگ افروزان حرفه ای شنیدید بنا را بر دروغ بودن آن بگذارید. امیدوارم همواره شاد و سربلند باشید.»

شایان ذکر است که روزهایی که دکتر ظریف در حال انجام وظایف دیپلماتیکش در نیویورک بود، خبرهای در رسانه ها منتشر شده که وی در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسیده بود، مجید توکلی را می شناسد یا نه، پاسخ منفی داده بود.

 

محمد جواد ظریف,صفحه فیس بوک ظریف

قانون آنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
ماجرای پاسخ توییتری ظریف به سناتور آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ فیس‌بوکی ظریف به انتقادات +عکس


محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در واکنش به انتقادات اخیر از متن های توییتری او، در صفحه شخصی اش در فیس بوک متنی نوشت.

عصر ایران: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در واکنش به انتقادات اخیر از متن های توییتری او، در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشت:

دوستان سلام

امروز برای چندمین بار مورد مهرورزی غلیظ! و بسیار مؤدبانه! یکی از سایت ها که قبلا هم از هیچ تهمت و افترایی برای جلوگیری از سپردن این مسئولیت سنگین به این خدمتگزار کوچک فروگذار نفرموده بودند قرار گرفتم. در مورد ادعاهای قدیم و جدیدشان هیچ نمی گویم و قضاوت را به مردم شریف و فهیم ایران می سپارم و شکایت به درگاه خداوند قادر متعال می برم و داوری نهایی را به او می سپارم که و هو خیر الحاکمین.