اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ دانشگاه پیام‌نور به نحوه پاسخگویی به مشکلات آموزشی دانشجویان



پیام نور ,اخبار دانشگاه پیام نور

پاسخ دانشگاه پیام‌نور به نحوه پاسخگویی به مشکلات آموزشی دانشجویان

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور در پاسخ به مشکل دانشجویان در زمینه ارتباط با دانشگاه برای رفع مشکلات آموزشی، گفت: دانشجویان برای رفع مشکلات خود به جای مراجعه به سازمان مرکزی باید به مراکز و واحدهای خودشان مراجعه کنند.

دل‌افکار ، با بیان اینکه سازمان پیام‌نور مشغول انجام کارهای ستادی است و نمی‌تواند پاسخگو تمامی دانشجویان باشد، تصریح کرد: در هر مرکز افرادی پاسخگوی نیاز دانشجویان هستند و دانشجویان برای رفع مشکلات خود باید به مرکز آموزشی خودشان مراجعه کنند.

وی درباره مشکلات انتخاب واحد دانشجویان این واحد آموزشی گفت: با توجه به اینکه تعداد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور زیاد است و در هنگام انتخاب واحد ترافیک سنگینی در اینترنت به وجود می‌آید، بسیاری از دانشجویان با مشکل روبرو می‌شوند.

دل‌افکار افزود: دانشگاه پیام‌نور برای رفع مشکلات دانشجویان در زمینه انتخاب واحد دانشجویان، تاریخ انتخاب واحد دانشجویان قدیمی را تا 22 شهریور ماه تمدید کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور با اشاره به پاسخگویی حضوری معاون و مدیران آموزشی در روزهای چهارشنبه به دانشجویان، تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند با اعلام وقت قبلی برای رفع مشکلات خاص در سازمان پیام‌نور حضور یابند تا پس از بررسی‌های لازم برای رفع مشکل آنها تصمیماتی اتخاذ شود.

دل‌افکار در پایان با بیان اینکه کلاس‌های دانشجویان از 16 شهریور ماه آغاز شده است، اظهارکرد: از این تاریخ کلاس‌ها به طور رسمی در حال برگزاری است. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
علت افزایش شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارك و نحوه ثبت‌نام دانشجویان جدید در دانشگاه پیام نور





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مدارك و نحوه ثبت‌نام دانشجویان جدید در دانشگاه پیام نور

نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 92-91 در دانشگاه پیام نور اعلام شد.

دکتر پوربافرانی مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: پذیرفته‌شدگان كنكور در دانشگاه پیام نور از شنبه اول مهر تا 7 مهر صرفاً در کدقبولی اعلام شده در نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 برای ثبت نام با روش غیرحضوری اقدام کنند.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان لازم است اصل مدارک لازم را اسکن نموده و به سایت ثبت نام( http://reg.pnu.ac.ir) مراجعه و پس از مطالعه اطلاعات و راهنمای مربوط به ثبت نام غیرحضوری با شناسه کاربری و گذرواژه ارائه شده اقدام به ثبت‌نام نمایند.

وی تصویر کلیه صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی،عکس با زمینه روشن و مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) را به عنوان مدارک عمومی مورد نیاز برای اسکن در کلیه دوره‌های تحصیلی عنوان کرد.

مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور مدارک اختصاصی دوره کارشناسی پیوسته را دیپلم متوسطه سه ساله، پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا فوق دیپلم، کارنامه دوره متوسطه عمومی و دوره پیش دانشگاهی، رسید پستی تائیدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی، گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری اعلام کرد.

وی همچنین مدارک اختصاصی دوره کارشناسی ارشد را نیز مدرک کارشناسی پیوسته/ناپیوسته مورد تایید، مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته، گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری اعلام كرد.

وی گفت:لازم به توضیح است کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است و لذا داوطلبان در صورت هرگونه سوال منحصراً از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت سازمان سنجش می توانند اقدام نمایند و از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند./ایسنا