اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ حسینی به ۲ ابهام:رسیدگی به شکایت های مالیاتی



 

پاسخ حسینی به ۲ ابهام:رسیدگی به شکایت های مالیاتی

 

سخنگوی اقتصادی دولت با اعلام اینکه میزان دریافت مالیات بر ارزش افزوده در قانون مشخص است، گفت: ابهامی در سهم شرکتها برای پرداخت سود سهام عدالت وجود ندارد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید شمس الدین حسینی در پاسخ به انتقاداتی که درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مطرح می شود، اظهارداشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده بسیار واضح و روشن است واین طور نیست که در هر مرحله از فروش کالا این مالیات دریافت شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در عین حال تاکید کرد: اما اگر کسی فکر می کند در حق او اجحاف شده، ما آئین دادرسی مالیاتی، هیئت حل اختلاف و شورای مالیاتی داریم که افراد می توانند اعتراض خود را مطرح کنند و ما به طور یقین رسیدگی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هیچکس اجازه ندارد بیشتر از آنچه که در قانون پیش بینی شده، مالیات بر ارزش افزوده از کسی دریافت کند.

سخنگوی اقتصادی دولت وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره ایجاد شبهه از سوی برخی افراد در مورد سود سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت کاملا مشخص است که سهام کدام شرکت بوده و مربوط به کدام سال است، بنابراین هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حال اگر کسی فکر می کند، ابهامی در این زمینه وجود دارد ما اسامی شرکت ها را اعلام خواهیم کرد تا این شبهات نیز برطرف شود..... / پایگاه اطلاع رسانی دولت

 


ویدیو مرتبط :
رسیدگی به شکایت اهالی ساختمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ دفتر مشایی: کذب است، شکایت می کنیم



  ,سایت مشایی,دفتر مشایی,روزنامه نگار جنجالی آمریکا

 

پاسخ دفتر مشایی به مصاحبه "انتخاب" با روزنامه نگار جنجالی آمریکا: کذب است، شکایت می کنیم

پس از انتشار گفت و گوی "انتخاب" با دیوید ایگنیشس و اظهارنظر وی در مورد "علت عدم دیدار آمریکایی با مشایی"، مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری اطلاعیه ای در این زمینه منتشر کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از انتشار گفت و گوی "انتخاب" با دیوید ایگنیشس و اظهارنظر وی  در مورد "علت عدم دیدار آمریکایی با مشایی"، مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری اطلاعیه ای در این زمینه منتشر کرد.

از آنجا که خبر مذکور در ستون اخبار ویژه منعکس شده، "انتخاب" وظیفه ی اخلاقی خود می داند تا متن کامل این اطلاعیه را در همین ستون منتشر کند.

 

در این اطلاعیه آمده است:

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری خبر درخواست ملاقات اسفندیار رحیم‌مشایی از برخی مقامهای آمریكایی را قویاً تكذیب كرد.

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری در این باره افزود : بدیهی است رسانه‌هایی كه با اهداف سیاسی و با هدف تشویش اذهان عمومی به چنین خبرسازی‌های دروغین می‌‌پردازند نتیجه‌ای جز خدشه‌دار كرن اعتبار رسانه‌ای خود نخواهند گرفت.

این مركز با تذكر چندین ‌باره این نكته كه رویه ناصواب برخی رسانه‌ها در انتشار اخبار كذب و تنش‌زا در حال تبدیل شدن به قاعده است، اهالی رسانه و سیاست را به رعایت اخلاق اسلامی و اصول حرفه‌ای فعالیت‌های رسانه‌ای و سیاسی توصیه كرد.

 

همچنین این مركز، موكداً از مراجع قضایی می‌خواهد تا به وظایف قانونی خود در قبال اینگونه دروغ‌پراكنی‌ها كه با اهداف سیاسی انجام می‌شود، عمل‌كند.

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری بار دیگر با تكذیب این خبر اعلام می‌دارد كه حق پیگیری‌های حقوقی و قضایی را در این خصوص برای خود محفوظ می‌داند./انتخاب