اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ بانوی جودوکار به تقدیر رهبر انقلاب


ملی‌پوش بانوی جودو و کوراش در پی پیام مقام معظم رهبری گفت: نمی‌دانم باید چه بگویم، زبانم از گفتن آنچه که باید بگویم، قاصر است، لیاقت این همه محبت را ندارم.

خبرگزاری فارس: سمیه حیدری در پی نامه اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: خیلی خوشحالم، باورم نمی‌شود که از من اینگونه تقدیر شده، هر چیزی که از دفتر حضرت آقا می‌شنوم، حس عجیبی به من دست می‌دهد. باید سجده شکر به جا بیاورم.

وی ادامه داد: قبلا هم از دفتر رهبری نامه تشکر داشتم، مرا فرا خواندند و مورد تقدیر قرار گرفتم. تنها کسی که در این مدت مرا حمایت کرده‌اند، مقام معظم رهبری هستند. واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم. زبانم از گفتن آنچه که باید بگویم، قاصر است. لیاقت این همه محبت را ندارم.

این ورزشکار بانو که بعد کسب مدال نقره بازی‌های داخل سالن کره‌جنوبی با چادر روی سکو حاضر شد، تاکید کرد: این روزها شبانه‌روز تمرین می‌کنم تا دوباره بتوانم موفقیتم را تکرار کنم. همه هدفم حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات است.

سمیه حیدری خاطرنشان کرد: متاسفانه در بخش بانوان کمتر اعزام برون‌مرزی داریم، در حالیکه بانوان ایران قابلیت‌های فراوانی دارند. اگر به همان میزان آقایان از بانوان هم حمایت کنند، حتما می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم.

وی ادامه داد: اولین مسابقه برون‌مرزی که در آن شرکت کردم، مسابقات گزینشی ازبکستان بود که تجربه اول من بود و از سطح بسیار بالایی هم برخوردار بود، بازی‌های داخل سالن دومین مسابقه‌ام بود که در آن مدال نقره گرفتم.

پاسخ بانوی جودوکار به تقدیر رهبر انقلاب


ویدیو مرتبط :
شعرخوانی بانوی اوکراینی در مقابل رهبر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ جالب رهبر انقلاب به گروگان آمریكایی



 

پاسخ جالب رهبر انقلاب به گروگان آمریكایی

 

 

شب گذشته ، در وی‍ژه برنامه ای كه به مناسبت روز 13 آبان ، سالروز تسخیر لانه جاسوسی از تلویزیون پخش شد ،صحنه ای از دیدار ملاقات رهبر انقلاب ، حضرت آیت الله خامنه ای با یكی از گروگان های آمریكایی نشان داده شده كه بسیار جالب توجه بود .

 

به گزارش تابناك در این دیدار ، یكی از كارمندان سفارت آمریكا كه فارسی هم به خوبی صحبت می كرد ، در پاسخ به احوالپرسی رهبر انقلاب به صورت طعنه آمیزی اظهار داشت كه شرایط خوب است ، اما چون ایرانی ها مهمان نواز هستند ، از ما می خواهند كه بیشتر اینجا بمانیم ، ولی ما می خواهیم از اینجا برویم ، تعارف زیادی هم خوب نیست .

بر اساس این گزارش رهبر انقلاب در پاسخی هوشمندانه به وی اظهار داشتند كه اتفاقا هیچكدام از دانشجویان و ملت ایران دوست ندارند ، شما در ایران بمانید و دوست دارند كه شما هر چه زودتر از ایران بروید ، اما حاكمان مستبد آمریكا باید ضمن تحویل شاه به ملت ایران ، زمینه آزادی شما را فراهم كنند.../تابناك