اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پارتی‌بازی‌ احمدی‌نژاد‌ برای‌ دانشجوی‌ مشروطی!



 

مشاور سابق رئیس‌جمهور گفت: متأسفانه برداشتی که احمدی نژاد از عدالت دارد عین همان برداشت‌های انحرافی است که از ولایت، دین و مرجعیت دارند؛ از این رو چون رهبری فرمودند باید مدارا شود ما فعلاً بنای جواب دادن نداریم.

حجت‌الاسلام علی ثمری رئیس ستاد قرارگاه راهبری عمار و دبیر سابق هیئت عالی گزینش کل کشور در گفت‌وگو با فارس درباره یادداشت اخیر رئیس‌جمهور که در وبلاگ‌‌شخصی وی مبنی بر اینکه علت جدایی دوستان سابق عدالت بوده است، اظهار داشت: باید فرصتی فراهم شود تا نمونه‌‌هایی از این عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی را که احمدی نژاد از آن تعریف کرده و دم می‌زند تشریح شود تا مردم خود قضاوت کنند این‌ مسائلی که احمدی‌نژاد مطرح می‌کنند عدالت است یا خیر؟

مشاور سابق رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر عدالت به درستی رعایت می‌شد زمینه تاراج 3000 میلیارد ملت برای افراد سودجو فراهم نمی‌شد گفت: فضا فضای آلوده‌ای است که برخی‌ها موفق می‌شوند به این شکل بیایند و به جیب ملت دست‌برد بزنند.

وی ادامه داد: متأسفانه برداشتی که احمدی نژاد از عدالت دارد عین همان برداشت‌های انحرافی است که از ولایت، دین و مرجعیت دارند؛ از این رو چون مقام معظم رهبری فرمودند باید مدارا شود ما فعلاً بنای جواب دادن نداریم.

مشاور سابق رئیس‌جمهور تصریح کرد: آیا این عدالت است دانشجویی که از وابستگان درجه یک احمدی‌نژاد است 4 ترم مشروط شود و بعد از آن با معدل پایین و با 100 واحد درسی باقی‌مانده؛ وی را از یک دانشگاه سطح پایین به یک دانشگاه سطح عالی منتقل کنند و در آنجا نیز با زد و بندهای اداری به وی دکترا دهند آیا این عدالت است؟.../اعتدال


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقابله اوباما و احمدی‌نژاد در یک بازی




 

 

در این بازی کاربران باید مسائل پیچیده‌ای را که "باراک اوباما " رئیس‌جمهور آمریکا با آنها روبروست، حل‌وفصل کنند که از جمله آنها می‌توان به بحران مالی جهانی، کسری بودجه آمریکا، افغانستان (ویتنام جدید برای کشورهای عضو ناتو)، ایران (به عنوان قدرت هسته‌ای بعدی) و پدیده گرم شدن کره زمین اشاره کرد.

 

در بازی فرمانروایان ملت‌ها کاربران در نقش اوباما، باید مشکلات آمریکا از جمله کشور ایران که به عنوان یک تهدید هسته‌ای معرفی شده را حل کنند.

در این بازی کاربران باید مسائل پیچیده‌ای را که "باراک اوباما " رئیس‌جمهور آمریکا با آنها روبروست، حل‌وفصل کنند که از جمله آنها می‌توان به بحران مالی جهانی، کسری بودجه آمریکا، افغانستان (ویتنام جدید برای کشورهای عضو ناتو)، ایران (به عنوان قدرت هسته‌ای بعدی) و پدیده گرم شدن کره زمین اشاره کرد.

بازی فرمانروایان جهان که از روی نسخه جدید 2.0 بازی ژئوپلیتیکی "اورسیم " (Eversim) الگوبرداری شده، چالش‌های جدید جهان امروز را نیز مورد توجه قرار می‌دهد که عبارتند از «کنترل پناهندگان پس از بروز فاجعه، استعمار کشورها، خرید اسلحه از بازار سیاه و دستیابی به منابع انرژی از نور خورشید گرفته تا استخراج نفت از اعماق دریا».

چالش نهایی در این بازی «مدیریت کشور آمریکا برپایه یک نظام جهانی در حال تغییر و مخاطره‌آمیز» است، شما می‌توانید این بازی را به صورت انفرادی یا با دوستان (افراد 16 سال به بالا و از طریق اینترنت) اجرا کنید و حتی تصمیم بگیرد که همبازی شما یا رؤسای شبیه‌سازی شده کشورها، دوست یا دشمن شما باشند.

این بازی به گونه‌ای طراحی شده که نه تنها می‌توانید نقش رئیس‌جمهور را برای خود انتخاب کنید، ‌بلکه حتی تصورات شما عین خود وی باشد، شرکت اورسیم برای واقعی‌تر جلوه دادن این بازی به نحو هوشمندانه‌ای مدل سه بعدی از چهره رهبران سیاسی مهم جهان را طراحی کرده است.

این بازی بر روی یک نقشه سه بعدی جهان به اجرا در می‌آید که 192 کشور و 8000 شهر را در فضای شبیه‌سازی شده نشان می‌دهد و کاربر می‌تواند با استفاده از چندین پنجره و ظهور تصاویر مختلف بر روی صفحه نمایش از آنها استفاده کند.

اطلاعات مربوط به 400 فاکتور کلیدی(مسائل اقتصادی، انرژی، مالی، نظامی و غیره) برای هر کشور در نظر گرفته شده است که از کانال 50 سازمان بین‌المللی نظیر سازمان ملل متحد، گروه جی 20، ناتو، نفتا و اوپک گردآوری شده‌اند، از این بازی می‌توانید در حالت‌های پیچیده و چالش‌برانگیز عملیات نظامی، جنگ‌های اقتصادی، حملات تروریستی، جاسوسی، اتحادها و خیانت لذت ببرید...../تحلیل:تابناک