اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پادشاهی که با skype مملکت داری می کند! +عکس



اخبار گوناگون - پادشاهی که با skype مملکت داری می کند! +عکس

پادشاه منطقه "هوهه" در جنوب غنا یکی از افراد عجیب است که خودش در آلمان زندگی می کند و مردمش را با استفاده از skype و تماس های تلفنی و چت کردن هدایت می کند. او هر شب چند دقیقه ای به همکارانش در منطقه متصل می شود و دستورات لازم را ارائه می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مملکت داری یکی از مشکلترین کارها در دنیاست و انسان های خاصی می توانند از پس آن برایند اما گاهی پادشاهان یا رهبرانی پیدا می شوند که بسیار عجیب هستند و به گونه خاصی مردم خود را هدایت می کنند.

پادشاه منطقه "هوهه" در جنوب غنا یکی از این افراد عجیب است که خودش در آلمان زندگی می کند و مردمش را با استفاده از skype و تماس های تلفنی و چت کردن هدایت می کند. او هر شب چند دقیقه ای به همکارانش در منطقه متصل می شود و دستورات لازم را ارائه می کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,پادشاه

 
"شاه بانساه" مردی 66 ساله است که در نزدیکی فرانکفورت زندگی می کند و برای گذران زندگی در آلمان یک مغازه مکانیک خودرو باز کرده است. او که برای تحصیلات در دوران کودکی به آلمان آمده است نمی تواند از این کشور دل بکند و در مملکت خودش به حاکمیت بپردازد.

اخبار,اخبار گوناگون ,پادشاه


او پس از پدربزرگش به عنوان پادشاه انتخاب شد و حدود 200 هزار نفر از مردمی که در منطقه هوهه زندگی می کنند را هدایت می کند. او سعی می کند هر ساله حداقل 6 بار شخصا به منطقه تحت حکومتش برود و مسائل را از نزدیک بررسی کند.

چندی پیش منزل او مورد سرت قرار گرفت و بخشی از جواهرات پادشاهی او از جمله 4 تاج و کمی طلا را به سرقت بردند. او در گزارش پلیس آورده است که قیمت این طلاها نزدیک به 25 هزار دلار بوده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,پادشاه

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
اگر آرزوی پادشاهی داری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنفر دانیال عبادی و تیناآخوندتبار از بچه‌داری + عکس



تنفر دانیال عبادی و تیناآخوندتبار از بچه‌داری

با سپری شدن 16جلسه از فیلم‌برداری متل قو، فیلم‌برداری تازه‌ترین اثر سینمایی مسعود نوابی از نیمه گذشت.‏

به گزارش شبکه ایران: در سکانس‌های مربوط به شمال دانیال عبادی، مجید حاجی‌زاده، تینا آخوندتبار، سولماز حصاری، جواد یحیوی، میثم رازفر، مهروز ناصرشریف و کیانوش گرامی جلوی دوربین رفتند و از این بین بازی سولماز حصاری، مجید حاجی‌زاده و جواد یحیوی به پایان رسید.

تنفر دانیال عبادی و تیناآخوندتبار از بچه‌داری

پیش‌بینی می‌شود فیلم‌برداری به مدیریت مرتضی پورصمدی تا نیمه‌ی بهمن‌ماه به پایان برسد. تدوین این اثر سینمایی را نازنین مفخم برعهده دارد.

تنفر دانیال عبادی و تیناآخوندتبار از بچه‌داری

متل قو محصول نیکان فیلم به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان است.

در خلاصه داستان «متل قو» آمده است: همه فکر می‌کنند امید و سایه برای هم آفریده شده‌اند اما تنها نقطه‌ی مشترک آن‌ها تنفر از ازدواج و مسئولیت بچه‌دار شدن است...‏‏

تنفر دانیال عبادی و تیناآخوندتبار از بچه‌داری

عوامل این فیلم عبارتنداز کارگردان: مسعود نوابی، فیلم‌نامه: علیرضا معتمدی، مدیر فیلم‌برداری: مرتضی پورصمدی، طراح صحنه‌‌ولباس: شهرام قدیری‌فر، تدوین: نازنین مفخم، آهنگ‌ساز: محمدمهدی گورنگی، صدابردار: محمد امامی، طراح چهره‌پردازی: مسعود عربی، مدیرتولید: وحید مرادی،جانشین تولید: حسین فیض‌آبادی، مشاور تولید و امور مالی: شهاب‌الدین فقیه، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: نیما طباطبایی، منشی صحنه: داریوش اسقایی، فیلم پشت‌صحنه و مشاور رسانه ای: دنیا راد، عکاس: اکبر اصفهانی،دستیار دوم کارگردان: هاشم شمس فلاورجانی.

تنفر دانیال عبادی و تیناآخوندتبار از بچه‌داری

دستیار اول فیلم‌بردار: مهدی اصلانی، دستیار دوم فیلم‌بردار: رضا نوروزی، گروه فیلم‌برداری: میلاد تیندفام، رضا گل‌کرمی، عادل لیسی، حامد آسن. دستیار صدابردار: ایمان بازیار، مجریان گریم: بهنام نوروزی، مینو قبادی، مدیرصحنه: رحیم حاجی تبار. دستیاران طراح صحنه‌ولباس: مینو عاشوری، حمید اصغری، قادر بحری، تدارکات: امیر مرایی، روح‌اله کریمی، حسن سمیاری، میثم حسین‌پور، حسین صدوقی، مهدی سویزی، مسعود ابراهیمی، سیدجواد سیدی، سینه موبیل صحنه و لباس: حسین قدیری. سینه موبیل: غلامرضا حسین زاده. مسئول هنروران: سهیلا محسنی.‏

تنفر دانیال عبادی و تیناآخوندتبار از بچه‌داری

سرمایه‌گذار: حمیدرضا سعیدپور. مجری طرح: نیکان فیلم. تهیه کننده: بیژن امکانیان.‏

فهرست کامل بازیگران «متل قو» به شرح زیر است:

دانیال عبادی، تینا آخوندتبار،مجید حاجی‌زاده، سولماز حصاری، جواد یحیوی، کیانوش گرامی، میرطاهر مظلومی، میثم رازفر، مهروز ناصرشریف، فرخنده فرمانی‌زاده، مهشید قاسمی، رضا برزگر، اشکان متقیان. کودکان خردسال: امیرحسین خوبکار، پارسا جغتایی و با حضور: مونا فرجاد.

منبع:inn.ir