اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاتک پلیس پایتخت به پاتوق شیشه‌ای خیابان گیلکی/ کشف فشنگ صوتی از مخفیگاه قاچاقچی



پلیس پایتخت در اقدام ضربتی قاچاقچی معروف شرق تهران به دام انداخت و از مخفیگاه وی تعدادی زیادی پایب، فشنگ صوتی و شمشیر کشف و ضبط کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت یكی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر در محدوده خیابان گیلکی؛ رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه ماموران مبارزه با مواد مخدر این یگان با انجام كارهای تحقیقاتی دریافتند متهم اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر در محدوده شرق تهران می کند که مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده و در راستای اجرای دستور مقام قضائی ماموران در تاریخ 19 اردیبهشت ماه به مخفیگاه متهم "م.ک" در خیابان گیلکی اعزام و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی اقدام به ورود به منزل وی کرده و موفق شدند مقدار970 گرم شیشه؛ 5گرم هروئین؛25گرم تریاک؛پنج میلیون و هفتاد هزار تومان وجه نقد؛یک جعبه شامل 10عدد فشنگ صوتی که مربوط به کلت کمری بوده؛سه قبضه شمشیر و سه قبضه نیمچه؛یک شوکر و یک گازاشک آور؛ هزار و چهل عدد پایپ از وی کشف کنند.

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: متهم به منظور فرار از چنگال قانون مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد به ماموران وظیفه شناس کلانتری 121سلیمانیه رشوه پشنهاد داد که از سوی ماموران رد و صورتجلسه شد و در ادامه به همراه اموال مکشوفه به کلانتری دلالت داده شد.

 


ویدیو مرتبط :
کشف مخفیگاه زیرزمینی رهبر داعش در عراق -سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتوق شیشه‌ای سارقان به عنف در هم شکست/ پاتک پلیس به مخفیگاه سارقان سابقه‌دار




 اخبار حوادث  - پاتوق شیشه‌ای سارقان به عنف در هم شکست/ پاتک پلیس به مخفیگاه سارقان سابقه‌دار

کارکنان پلیس آگاهی استان خوزستان پس از شناسایی مخفیگاه سارقان، در یک عملیات غافلگیرانه ۳ تن از سارقان به عنف را دستگیر کردند.

سرهنگ خواجوی رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با کسب خبری از معتمدین محلی در خصوص اینکه تعدادی از سارقان به یک واحد مسکونی در یکی از محلات شهر اهواز رفت و آمد دارند و احتمالا این مکان به محل تجمع سارقان سابقه دار تبدیل شده است، ماموران پلیس اگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ خواجوی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی ماموران، صحت خبر فوق تایید که با هماهنگی قضایی، عملیات ضربتی دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: در این عملیات موفق آمیز و غافلگیرانه، سه تن از سارقان به عنف در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان خاطر نشان کرد: در بازرسی پلیس از مخفیگاه سارقان دستگیر شده تعداد ۸۰۰ عدد قرص غیرمجاز، یک عدد پایپ استعمال مواد مخدر و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران