اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ویژه برنامه "کلاه قرمزی" در سه عید بزرگ


قصد داریم کلاه قرمزی در سه عید بزرگ تولد حضرت علی (ع)، نیمه شعبان و مبعث برنامه داشته باشد.

خبرگزاری مهر: مدیر گروه خردسال و کودک شبکه دو اعلام کرد برنامه "کلاه قرمزی" در سه عید بزرگ تولد حضرت علی (ع)، روز مبعث و نیمه شعبان از شبکه دو پخش می‌شود.

علی زارعان، مدیر گروه خردسال و کودک شبکه دو در این باره گفت: قصد داریم کلاه قرمزی در سه عید بزرگ تولد حضرت علی (ع)، نیمه شعبان و مبعث برنامه داشته باشد.



وی ادامه داد: همچنین تولید برنامه "گل گندم" از اول اردیبهشت ماه شروع می‌شود و از اول تابستان هم پخش آن از شبکه دو آغاز خواهد شد. دکور این برنامه 600 متری و فضای آن کشتزار و آسیاب بادی است.

 بچه‌ها در این فضا عروسک‌هایی همچون مترسک و ... را می‌بینند.


مدیر گروه خردسال و کودک شبکه دو اشاره کرد: هدف ما در این برنامه آموزش مهارت‌های زیستی برای خردسالان سنین سه تا هفت سال است.

 امیدوارم این برنامه در ایام تابستان مورد توجه بچه‌ها قرار بگیرد.    


ویدیو مرتبط :
کلاه قرمزی ۹۳ – ویژه برنامه عید فطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویژه برنامه «ویتامین سه» در عید قربان


برنامه «ویتامین سه» در روز عید قربان با دعوت از مهمانان مختلف و افزایش زمان، به صورت ویژه روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری فارس: برنامه «ویتامین سه» در روز عید قربان با دعوت از مهمانان مختلف و افزایش زمان، به صورت ویژه روی آنتن می‌رود.

 علی زاهدی تهیه کننده این برنامه درباره این ویژه برنامه گفت: این برنامه زنده با حضور میهمانانی  چون  فریبا کوثری بازیگر مجموعه‌های معصومیت از دست رفته، مختارنامه، دلنوازان و ...  ،  سیدمهدی شجاعی نویسنده و شاعر که به مناسبت این عید سعید اشعاری را قرائت خواهد کرد، تهیه کننده و کارگردان مجموعه عروسکی پت و مت ، عمو پورنگ و امیر محمد و مازیار فلاحی با  اجرای علی ضیاء ،چهارشنبه 24 مهر از ساعت 10 تا 11:30 به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

ویتامین 3 از شنبه تا چهارشنبه، هر روز ساعت 6:30 تا 8 صبح و پنجشنبه‌ها ساعت 8  به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.