اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وکیل مطهری: پرونده‌شیراز به‌دادگاه می‌رود



اخبار,اخبارسیاسی,علی مطهری

وکیل علی مطهری در رابطه با پیگیری پرونده متهمین حادثه شیراز گفت: پیگری پرونده حادثه شیراز در جریان است.

ترک همدانی به خبرگزاری برنا گفت: پیگری پرونده حادثه شیراز در جریان است. در حال حاضر موعد رسیدگی و صدور قرار مجرمیت رسیده و لازم است پرونده با نظر دادستان به دادگاه انقلاب برای رسیدگی ارجاع شود. ترک همدانی در ادامه گفت: وقتی از افرادی که به دکتر مطهری حمله کردند شکایت کردیم دادسرای شیراز اقدام به رسیدگی کرد و پرونده به دادسرای انقلاب ارجاع شد.

وی افزود: شعبه ششم بازپرسی دادسرای انقلاب شیراز نسبت به صدور دستور جلب بعضی از متهمین اقدام کرد برخی از متهمین دستگیر شدند و برخی از آنان با وثیقه آزاد شدند. وکیل علی مطهری در ادامه بیان داشت: طی صحبت های اخیرا من با بازپرس این پرونده به زودی برای صدور قرار مجرمیت برای افرادی که به دکتر مطهری حمله کرده اند به دادگاه خواهد رفت.


 اخبار  سیاسی  - برنا


ویدیو مرتبط :
حمله قاتل به وکیل در دادگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین جلسه دادگاه حادثه دانشگاه شیراز/ وکیل مطهری: فقط ۵ متهم، تفهیم اتهام شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وکیل مدافع علی مطهری با اشاره به سومین جلسه دادگاه حادثه دانشگاه شیراز گفت:‌ جلسه بعدی 19 آبان برگزار می‌شود.

مصطفی ترکی همدانی افزود: یکی از طولانی‌ترین جلسات دادگاهی را امروز در دادگاه حادثه دانشگاه شیراز تجربه کردم که از ساعت 8:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر بدون تنفس برگزار شد.

او ادامه داد: از 8 حمله کننده‌ای که قرار بود در این جلسه تفهیم اتهام شوند فقط 5 نفر آن‌ها شرکت کردند و 3 نفر دیگر غایب بودند.

ترکی همدانی با بیان این که جلسه بعدی 19 آبان برگزار می‌شود افزود: برای جلسه بعد از دکتر مطهری دعوت شده تا در این جلسه حضور یابند.

وکیل مدافع علی مطهری با اشاره به تدبیر رییس دادگاه در نحوه اداره جلسه بدون وقفه از روند رسیدگی به این پرونده اظهار رضایت کرد.

اخبار سیاسی - ایسنا