اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ونگر: روبن شیرجه‌روی قابلی است!


سرمربی آرسنال به انتقاد از مهاجم هلندی بایرن‌ مونیخ پرداخت.

ایسنا: بایرن‌مونیخ و آرسنال سه‌شنبه شب در دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما بایرن‌ در مجموع دو دیدار با برتری سه بر یک راهی دور یک چهارم نهایی شد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا به دست بایرن‌ مونیخ گفت: فکر می‌کنم با احتساب دو بازی رفت و برگشت تیم ما برابر بایرن‌ مونیخ چیزی کم نداشت و تقریبا هم‌سطح آنها بودیم اما فرق ما با آنها این بود که نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم و به گل برسیم. هنوز می‌توان تاثیر اخراج اشتباه داور را در بازی رفت دید. اگر آن پنالتی به سود بایرن‌ مونیخ اعلام و دروازه‌بان ما در آن صحنه اخراج نمی‌شد خیلی چیزها ممکن بود تغییر کند. بایرن تیم خوبی است. در بازی رفت زمان زیادی از مسابقه را برابر آنها 10 نفری بازی و در این دیدار نیز تا دقیقه‌ پایانی برای رسیدن به گل تلاش کردیم. به نظرم در هر دو دیدار این کیفیت را داشتیم که بایرن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کنیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه گفت: فاصله‌ای بین بایرن‌ مونیخ و آرسنال وجود ندارد. در این دیدار به تساوی یک بر یک رسیدیم و در دیدار رفت شکست خوردیم که آن هم با شرایط خاصی رقم خورد. خیلی ناراحتم زیرا در هر دو دیدار این شانس را داشتیم که بایرن‌ مونیخ را شکست دهیم. مدافعان و روحیه تیمی ما خیلی خوب بودند. افسوس می‌خورم که نتوانستیم در 20 دقیقه‌ پایانی که مدافعان بایرن‌ مونیخ آسیب‌پذیر ظاهر شدند به گل برسیم. حتی وقتی که بازی یک بر یک بود دیدید که بایرنی‌ها استرس داشتند که ممکن است دروازه‌شان باز شود. چندین بار فرصت داشتیم که گل دوم را به ثمر برسانیم اما هر بار با بدشانسی مواجه شدیم.

ونگر پس از شکست تیمش به انتقاد از آرین روبن، مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ پرداخت و گفت: روبن امشب نیز از عهده وظایفش به خوبی برآمد. او به خوبی شیرجه رفت. نمی‌خواهم داور را مقصر حذف تیمم از لیگ قهرمانان اروپا بدانم اما من دیروز هشدار داده بودم که روبن به دنبال چیست و حرکات او در زمین مسابقه اصلا شگفت‌زده‌ام نکرد. دوست داشتم داور تصمیم مناسبی برای روبن بگیرد. این خواسته زیادی نیست. او این توان را دارد که از هیچ، پنالتی بسازد. روبن بازیکن خوبی است. هیچ وقت این حقیت را انکار نمی‌کنم اما شیرجه‌روی قابلی نیز هست. اگر داور مسابقه در حرکت اول به او کارت زرد نشان می‌داد دیگر کارش را تکرار نمی‌کرد.

آرسنال پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا اکنون تنها در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس شانس قهرمانی دارد.


ویدیو مرتبط :
27.5 متر رکورد شیرجه در مسابقات شیرجه رد بول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیرجه روبن سوژه شبکه‌های اجتماعی/ اهدای جایزه اسکار به ستاره هلند!+عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی هلند

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
شیرجه روبن سوژه شبکه‌های اجتماعی/ اهدای جایزه اسکار به ستاره هلند!+عکس

شیرجه ستاره تیم ملی هلند در محوطه جریمه مکزیک سوژه برخی شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال هلند شب گذشته موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم مکزیک را شکست دهد و در جمع 8 تیم برتر جام‌جهانی قرار بگیرد.

در این بازی هلندی‌ها تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بودند اما وسلی اسنایدر بازی را به تساوی کشاند و در ادامه حرکت آرین روبن و شیرجه‌ای که بر اثر برخورد او با مدافع مکزیک در محوطه جریمه آزتک‌ها صورت گرفت، داور را مجاب به اعلام ضربه پنالی به سود لاله‌ها کرد و در نهایت هونتلار آن را به گل تبدیل کرد.

شیرجه روبن از سوی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی سوژه شده است و تصاویر مختلفی در این‌باره از جمله اهدای جایزه اسکار بهترین بازیگر به او منتشر شده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی هلند

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی هلند

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی هلند

اخبار ورزشی - فارس