اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی که با سیالات ساختمان می‌سازند + عکس



اخبار گوناگون - وقتی که با سیالات ساختمان می‌سازند + عکس

معماران در تلاش هستند که با یک روش نوین، طرحی جدید از پلت فرم‌ها بسازند با این روش آن‌ها می‌توانند تحولی در ساختمان‌ها ایجاد کنند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، اخیرا معماران قصد دارند ساختمان‌های منحصر به فرد و جالبی طراحی کنند.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,ساختمان سازی با سیلاب


آن‌ها قصد دارند در هلند، ساختمانی به فرم مایع بسازند. معماران به دنبال طراحی هندسی مایع برای ساختمان‌ها هستند و تصور می‌کنند که با سیال ها می‌تواند تحولی عظیم در معماری ایجاد کرد.

معماران طراحی هندسی موقت خود را با موفقیت سپری کردند و با کمک تحلیل هندسی و خاک رس شیمیایی از آنچه مد نظر دارند، طراحی کرده‌اند.

به نظر می‌رسد با نتایج به دست آمده معماری سیالات افق روشنی داشته باشد و توجه همگان را به خود جلب نماید. 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مکانیک سیالات 40 - کاربرد های سیالات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساختمان ۳۴ طبقه زیستی با گنجایش ۶۰ هزار قبر! + عکس



 

 

 

ساختمان ۳۴ طبقه زیستی با گنجایش ۶۰ هزار قبر

 

یک ساختمان آینده ۳۴ طبقه دوستدار محیط زیست دارای چهار هزار اتاق قرار است به عنوان یک گورستانفوق مدرن حداکثر ۶۰ هزار قبر را در خود جای دهد.به گزارش خبرگزاری مهر، ارائه طرحهای مفهومی ساختمانهای آینده در سالهای اخیر رواج زیادی یافته اند. ساختمانهایی که در آینده به بهبود کیفیت زندگی انسانها کمک خواهند کرد.

 

اکنون به نظر می رسد که طراحان قصد دارند از این ساختمانها برای بهبود کیفیت مرده ها نیز استفاده کنند. یکی از این طرحها مربوط به یک ساختمان ۳۴ طبقه دوستدار محیط زیست دارای ۴ هزار اتاق است که در آینده در فضایی به وسعت حدود ۲۵ هزار متر مربع ۶۰ هزار قبر را در خود جای خواهد داد.

 

براساس گزارش لارپوبلیکا، تصاویر مفهومی این گورستان مدرن که قرار است در شهر میلان ایتالیا ساخته شود در نمایشگاهی از ۱۰ مارس در "مرکز شهری" گالری ویتوریو امانوئل میلان به معرض دید گذاشته خواهد شد.

 

 ساختمان ۳۴ طبقه زیستی با گنجایش ۶۰ هزار قبر

 

این ساختمان که "آسمان بیکران" (Cielo Infinito) نام دارد با استفاده از سیستمهای نورپردازی زیستی می تواند تمام ۲۴ ساعت شبانه روز را در حالت روز نگه دارد.

 

این گورستان مدرن همچنین محیطی ایده آل برای برگزاری برنامه های فرهنگی و نمایشگاههای هنری است و همزمان می تواند جایگاهی مناسب را برای مردگان ارائه کند.

 

 ساختمان ۳۴ طبقه زیستی با گنجایش ۶۰ هزار قبر

 

شهر میلان در حال حاضر دارای یکی از زیباترین گورستانهای دنیا به نام "گورستان تاریخی" است. در این گورستان وسیع که بیش از دو قرن قدمت دارد مقبره های خانوادگی و قبرهای تکی به مجسمه های بسیار زیبایی آراسته شده اند.

 

بنابراین در آینده، این شهر دارای دو گورستان خواهد شد که یکی تاریخ گذشته و دیگری آینده را به تصویر می کشد./خبرگزارى مهر