اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی پادشاه عربستان با کیم کارداشیان اشتباه گرفته می‌شود!



اخبار,اخباربین الملل ,سفر  پادشاه عربستان به  امریکا

عابرانی که از مقابل هتل "چهار فصل" واشنگتن عبور می‌کنند از خود این سوال را می‌پرسند که کدام ستاره سینمایی در این هتل اقامت دارد؟

به گزارش ایسنا ، به نقل از شبکه خبری ای بی سی نیوز، پنجشنبه شب این طور به نظر می‌رسید که یک ستاره سینما بخواهد در هتل "فور سیزنز" واشنگتن اقامت کند زیرا فرش قرمزی روبه‌روی در ورودی این هتل وجود داشت و علاوه بر آن تعدادی از مردم در کنار نیروهای پلیس تجمع کرده بودند و جزئیات مربوط به ایست‌های امنیتی دقیقاً همان شکلی را داشت که در هنگام اقامت ستاره‌های سینما در هتل‌های معروف مرسوم است.

حتی دو گروه از معترضان نیز در اطراف این فضای پرشور حضور داشتند و به نظر می‌رسید که می‌خواهند از شرایط برای جلب توجه استفاده کنند.

اما همه این هیاهو برای حضور افرادی مانند جورج کلونی یا کیم کارداشیان نبود بلکه مهمان افتخاری پنجشنبه شب هتل چهار فصل کسی نبود جز ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان که برای دیدار با باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا به واشنگتن سفر کرده است.

این نخستین باری است که پادشاه عربستان پس از مرگ برادرش در ماه ژانویه و تصدی پادشاهی سعودی به آمریکا سفر می‌کند. برنامه سفر وی شامل ملاقات با اوباما در کاخ سفید و گفت‌وگو درباره برنامه هسته‌ای ایران است.

مراسم استقبال از پادشاه عربستان با شکوه بسیاری در پایگاه هوایی اندروز برگزار شد و آنگونه که تصاویر نشان می‌دهد تعداد بی‌شماری خودرو و موتورسیکلت در محل فرودگاه حضور داشتند.

همچنین تعداد بسیاری از خودروهای سیاه‌رنگ در بدو ورود پادشاه عربستان به هتل وی را اسکورت می‌کردند و کار به جایی رسید که در ساعات اوج ترافیک واشنگتن، خیابان M که یکی از شاهراه‌های این شهر است به خاطر "آقای پادشاه" بسته شد.

خودرو پادشاه عربستان یکی از اولین خودروهایی بود که به محل هتل رسید و در مقابل فرش قرمزی که روبه‌روی درب ورودی پهن شده بود توقف کرد.

نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و با کشیدن پرده‌ای مانع آن شدند که افراد بتوانند خروج پادشاه از خودرو را مشاهده کنند. گیت ورودی هتل چهار فصل شاهد جدی‌ترین تدابیر امنیتی بود.

پادشاه عربستان کل 222 اتاق این هتل را برای سه شب اقامتش رزو کرده و میهمانانی که این هتل را از قبل رزو کرده بودند مجبورند برای اقامت به یک هتل لوکس نزدیک‌تر بروند.هزینه هر شب اقامت در این هتل 2 هزار دلار است.

شاهدان از تغییر دکوراسیون مجلل این هتل به مناسبت حضور پادشاه خبر داده‌اند.

اخبار,اخباربین الملل ,سفر  پادشاه عربستان به  امریکا

 

 اخبار بین الملل - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
قرائت اشتباه قرآن / پادشاه عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیم کارداشیان چگونه به عربستان رفت+عکس


ستاره جنجالی هالیوود"کیم کارداشیان" با حجاب بر روی کاور شماره جدید مجله "هیا" ظاهر شد تا با این ترفند بتواند دل عربستانی های مخالبف حضور او را بدست بیاورد.

انتخاب: ستاره جنجالی هالیوود"کیم کارداشیان" با حجاب بر روی کاور شماره جدید مجله "هیا" ظاهر شد تا با این ترفند بتواند دل عربستانی های مخالبف حضور او را بدست بیاورد.

او با با پوشیدن لباس سفید عربی شات های با حجاب برای این مجله مشهور عربی گرفت و در مصاحبه با این مجله اعلام کرد : امیدوارم با رعایت حجاب دولت عربستان به من اجازه سفر به این کشور اسلامی را بدهد.