اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وظايف مديران شهري به مردم سپرده مي‌شود



 

 

وظايف مديران شهري به مردم سپرده مي‌شود

 


نگاه شهردار اين‌ بوده كه اين سازمان كوچك‌سازي شود به همين دليل در سال آينده نيز ادامه روند برون‌سپاري دنبال مي‌شود/ تهران بايد به يك شهر الكترونيك تبديل شود.

ايلنا: سخنگوي شهرداري تهران اعلام كرد: نگاه شهردار اين‌ بوده كه اين سازمان كوچك‌سازي شود به همين دليل در سال آينده نيز ادامه روند برون‌سپاري دنبال مي‌شود و وظايفي كه بر عهده مديريت شهري است به شهروندان محول مي‌شود چرا كه تهران بايد به يك شهر الكترونيك تبديل شود.
به گزارش خبرنگار ايلنا، محمدهادي ايازي در آخرين نشست مطبوعاتي خود در سال 88و اعطاي جوايز برندگان قرعه‌كشي در افتتاح تونل توحيد افزود: در سال 87 اقدامات جدي در سطح كلان‌شهر تهران از افتتاح تونل توحيد تا تقاطع خيابان شريعتي و انقلاب (پل روشندلان) صورت گرفت.
وي ادامه داد: اما بايد پرسيد آيا شهرداري تهران اقدام اساسي در راستاي اصلاح الگوي مصرف انجام داده است يا نه؟، در سال 88 در حوزه حمل‌ونقل و ترافيك در راستاي مصرف بهينه علاوه بر افتتاح تونل توحيد و تقاطع‌هاي غيرهم‌سطح و خطوط بي‌آرتي شبكه مترو را در سطح شهر توسعه داده‌ايم.
سخنگوي شهردار تهران تصريح كرد: در سال 87 همچنين قول داده‌ايم 15 كيلومتر خطوط مترو را توسعه دهيم كه امروز اين امر ادامه يافته است و در سال 89 نيز بخش‌هاي ديگر آن به بهره‌برداري مي‌رسد.
ايازي از حمايت مجلس براي توسعه حمل‌ونقل ريلي و شوراي شهر براي هماهنگي با شهرداري تشكر و قدرداني كرد و گفت: هر چقدر خطوط مترو را توسعه دهيم در وقت مردم و مصرف سوخت و انرژي صرفه‌جويي كرده و از آلودگي‌هاي زيست‌محيطي جلوگيري كرده‌ايم.
وي ادامه داد: اميدواريم زمينه توسعه حمل‌ونقل عمومي در سال‌هاي آينده نيز به وجود آيد چرا كه در طرح جامع حمل‌ونقل ترافيك تهران به موضوع حمل‌ونقل ريلي توجه ويژه شده است.
ايازي گفت: روزانه در سطح شهر 15 ميليون سفر انجام مي‌شود كه مي‌توانيم با توسعه حمل‌ونقل الكترونيك جلوي بسياري از سفرها را بگيريم و به راحتي مسائلي مانند ترافيك را كنترل كنيم.
وي گفت: در سال 87 و 88 با راه‌اندازي دفاتر خدمات الكترونيك بسياري از كارها در بخش خصوصي انجام خواهد شد و اميدواريم ساير بخش‌ها نيز به اين سمت بروند تا زمينه مسافرت درون‌شهري كاهش يابد.
سخنگوي شهرداري تهران اظهار كرد: در حوزه اصلاح الگوي مصرف همچنين موضوع فرهنگ‌سازي را دنبال كرديم و در تبليغات محيطي يا مسائل شهروندي اقدامات خوبي انجام شد كه نمونه آن ماتريسم فرهنگي بوده است.
وي گفت: در سال 88 اقدامات گسترده‌اي در مسائل فني، عمراني، خدمات شهري، فرهنگي، اجتماعي و ICT انجام شد و مي‌توان گفت كه سال 88 سال پر كاري بوده است.
سخنگوي شهرداري تهران گفت: در ابتداي سال 89 و در چهاردهم فروردين ماه شاهد افتتاح پروژه‌هاي جدي در سطح تهران خواهيم بود و به همين دليل از ايام تعطيل استفاده مي‌كنيم تا با استفاده از خلوتي شهر بسياري از پروژه‌هاي نيمه‌كاره به اتمام برسد و زماني كه شهروندان تهراني برمي‌گردند با بسياري از مشاركت ديگر روبرو نشوند. برخي بزرگراه‌ها و تقاطع‌هاي غيرهم‌سطح و پروژه‌هاي فني و عمراني در اين ايام آماده افتتاح مي‌شود.


ویدیو مرتبط :
توصیۀ به مردم برای سپرده گذاری در مؤسسات مالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکر خواهرزاده موسوی به خاك سپرده شد



 

 

علی موسوی

 

مراسم خاكسپاری سیدعلی موسوی صبح امروز در بهشت زهرا (س)برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مراسم خاكسپاری سیدعلی موسوی خواهر زاده میرحسین موسوی با حضور خانواده وی، میر حسین موسوی و زهرا رهنورد و جمعی دیگر از اقوام آن مرحوم در بهشت‌ زهرا برگزار شد.

سید علی موسوی در حوادث روز عاشورا به صورت مشكوكی توسط عوامل ناشناس كشته شد.