اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت تعطیلی مدارسی که حوزه انتخاباتی‌ هستند



اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,آموزش و پرورش

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه روز شنبه (۸ اسفند) مدارس تعطیل نیستند، درخصوص وضعیت مدارس حوزه انتخاباتی که کار شمارش آراء در آنها ادامه دارد، توضیحاتی ارائه کرد.

محمد فاضل گفت:‌ شنبه (8 اسفند) تمام مدارس کشور دایر هستند و این موضوع را طی بخشنامه‌ای به تمام مدارس کشور ابلاغ کرده‌ایم.

وی افزود:‌ به تمام ادارات و مناطق آموزش و پرورش اعلام کرده‌ایم که فردا مدارس باز است و تمام معلمان و دانش‌آموزان باید بر سر کلاس درس حاضر شوند.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که وضعیت فعالیت مدارسی که حوزه انتخاباتی هستند و کار شمارش آراء در آنها ادامه دارد، چه می‌شود؟ گفت:‌ به ادارات آموزش و پرورش اعلام کرده‌ایم، با توجه به شرایط مدرسه، یک یا دو اتاق را به عوامل انتخابات برای شمارش آراء اختصاص دهند و مدرسه به فعالیت آموزشی خود ادامه دهد.

فاضل ادامه داد:‌ به مناطق آموزش و پرورش این اختیار را داده‌ایم که اگر ناچار بودند، درخصوص تعطیلی مدارس حوزه انتخاباتی به صورت موردی تصمیم‌گیری کنند.

 

اخبار اجتماعی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت کاردستی مدارسی و اسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات دبیرکمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا درباره آخرین وضعیت آلودگی هوا و تعطیلی مدارس تهران



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


اخبار اجتماعی - مدارس شنبه و یکشنبه تعطیل نیست

دبیرکمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا گفت: مدارس شنبه و یکشنبه تعطیل نیست.

به گزارش تسنیم، هادی حیدرزاده  دبیر کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: هم اکنون با پدیده وارونگی دما و پایداری نسبی هوا مواجه هستیم که این امر بر اساس اطلاعیه سازمان هوشناسی کشور است.

وی با بیان اینکه تا ظهر یکشنبه شاهد پایداری نسبی هوا هستیم، ادامه داد: پیش از این با صدور اطلاعیه توصیه‌های بهداشتی به شهروندان ارائه شده است که هموطنان از فعالیت‌های بدنی در فضای باز  و همچنین دانش آموزان از ورزش صبحگاهی خورداری کنند.

دبیر کمیته کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا بیان کرد:  شنبه و یکشنبه شرایط هوای پایتخت ناسالم پیش بینی شده و از یکشنبه بعداز ظهر شاهد بهبود نسبی هوا خواهیم بود. 

حیدرزاده ابراز داشت: شنبه و یکشنبه مدارس تعطیل نیست از این رو درخواست دارم شهروندان توصیه ها را جدی بگیرند.باتوجه به اینکه توصیه های بهداشتی مطرح شده بعید می‌دانم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا تشکیل شود بنابراین  اگر تصمیم گرفته شود همان تصمیمات گذشته بوه و ممنوعیت و محدودیت نداریم.

اخبار اجتماعی - تنسنیم