اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر خارجه آمریکا: با حسن نیت به نشست بغداد می آییم



وزیر خارجه آمریکا: با حسن نیت به نشست بغداد می آییم

باشگاه خبرنگاران: هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: میانجیگران بین المللی که در گفت‌وگوها در خصوص مسئله هسته ای ایران مشارکت دارند، موفق شده اند به یک موضع واحد دست یابند و آمریکا امیدوار است نشست هفته آینده در بغداد، موفقیت آمیز باشد.

کلینتون در ادامه گفت: «گروه 1+5 با موضعی واحد به بغداد خواهد رفت و ما انتظار داریم ببینیم ایران، چه نوع جدول زمانی را به منظور اطمینان خاطر دادن به جامعه بین المللی در این باره که به دنبال تسلیحات هسته ای نیست و نخواهد بود، خواهد پذیرفت.»

وی در عین حال اذعان کرد: ما با حسن نیت به نشست بغداد می آییم./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آمریکا؛حسن نیت یا سوء نیت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقبال رییس‌جمهور فرانسه از توافق ایران و گروه 1+5/ وزیر امور خارجه لبنان: توافق ژنو حسن نیت ایران را به جهانیان نشان داد



توافق ایران و گروه 1+5 ,برنامه هسته‌یی ایران

استقبال رییس‌جمهور فرانسه از توافق ایران و گروه 1+5

رییس‌جمهور فرانسه از توافق ایران و گروه 1+5 در زمینه برنامه هسته‌یی ایران استقبال کرد.

فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه روز یکشنبه در بیانیه‌ای توافق ایران و گروه 1+5 را که بامداد امروز(یکشنبه) حاصل شد، یک گام مهم در مسیر درست دانست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اولاند با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران گفت: توافق موقتی که در طول شب حاصل شد گامی مهم در مسیر درست به سمت متوقف کردن برنامه هسته‌یی نظامی ایران و در نتیجه عادی‌سازی روابط‌مان است.

 

--------------------------------------


وزیر امور خارجه لبنان: توافق ژنو حسن نیت ایران را به جهانیان نشان داد

وزیر امور خارجه لبنان توافق میان ایران و 1+5 در ژنو را "مثبت" ارزیابی کرد.

 عدنان منصور در گفت‌وگو با خبرگزاری الشرق الاوسط با "مثبت" ارزیابی کردن توافق حاصله در ژنو، گفت که این توافق روابط تیره میان ایران و غرب را از بین برد و گامی رو به جلو در زمینه عاری سازی منطقه از سلاح‌های کشتار جمعی است.
 
وی با تاکید بر اینکه با این توافق ایران حسن نیتش را به جهانیان نشان داد، به مخالفت رژیم صهیونیستی با این توافق اشاره کرد و گفت که این مخالفت به دلیل آن است که این رژیم به دنبال ایجاد رعب و وحشت از برنامه هسته‌یی ایران است.
 
عدنان منصور بیان کرد: ما به واسطه وجود سلاح‌های هسته‌یی اسراییل در برابر یک تهدید امنیتی در منطقه قرار داریم و کشورهای عربی و غربی باید در راستای ممانعت از این گونه تلاش‌های اسراییل گام بردارند.
 
وی در ادامه به اعمال فشارهای رژیم صهیونیستی علیه کشورهای غربی در به تاخیر انداختن کنفرانس عاری سازی منطقه از سلاح‌های کشار جمعی در سال 2012 اشاره کرد. 

/ایسنا