اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر ترکیه: آنکارا از روسیه معذرت‎خواهی نمی‏‎کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک وزیر ترکیه‎ای در واکنش به اظهارات رئیس‏‎جمهور روسیه در خصوض عدم معذرت‎خواهی رسمی ترکیه از مسکو به دلیل انهدام جنگنده روسی اعلام کرد که آنکارا عذرخواهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک وزیر ترکیه‎ای که نامش فاش نشده است، در پاسخ به اظهارات امروز پوتین درباره عدم عذرخواهی آنکارا از مسکو بابت انهدام جنگنده روس گفت: ترکیه از روسیه عذرخواهی نمی‏‎کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز اعلام کرد که ترکیه به دلیل انهدام جنگنده روسیه در خاک سوریه باید از مسکو غذرخواهی کند وعلاوه بر آن غرامت پرداخت کند و عاملان این حادثه را مجازات کند.

ارتش ترکیه سه شنبه گذشته یک جنگند روس را در نزدیکی مرزهای خود با سوریه هدف قرار داد.

 

اخبار بین الملل - فارس

 


ویدیو مرتبط :
پوتین : ترکیه هنوز از روسیه معذرت خواهی نکرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیه: آنکارا از روسیه عذر‎خواهی نمی‏‎کند


یک وزیر ترکیه‎ای در واکنش به اظهارات رئیس‏‎جمهور روسیه در خصوص عدم معذرت‎خواهی رسمی ترکیه از مسکو به دلیل انهدام جنگنده روسی اعلام کرد که آنکارا عذرخواهی نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس: یک وزیر ترکیه‎ای که نامش فاش نشده است، در پاسخ به اظهارات امروز پوتین درباره عدم عذرخواهی آنکارا از مسکو بابت انهدام جنگنده روس گفت: ترکیه از روسیه عذرخواهی نمی‏‎کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز اعلام کرد که ترکیه به دلیل انهدام جنگنده روسیه در خاک سوریه باید از مسکو عذرخواهی کند وعلاوه بر آن غرامت پرداخت کند و عاملان این حادثه را مجازات کند.

ارتش ترکیه سه شنبه گذشته یک جنگند روس را در نزدیکی مرزهای خود با سوریه هدف قرار داد.