اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر اطلاعات: شناسایی عوامل ترور شهید صانع ژاله



 

وزیر اطلاعات: شناسایی عوامل ترور شهید صانع ژاله

 

 

حجت‌الاسلام‌ حیدر مصلحی با اشاره به شهادت شهید "صانع ژاله " دانشجوی بسیجی به‎دست عوامل ضدانقلاب گفت: كسانی كه در این قضیه نقش داشتند، شناسایی شده و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات كه ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌كرد، در خصوص اغتشاش‌‌ روز 25 بهمن و شهادت شهید "صانع ژاله " گفت: روز 25 بهمن دقیقا ضد‌انقلاب به میدان آمده بود و منافقان نیز به صورت فعال حضور داشتند.

وی ادامه داد:‌ در روز 25 بهمن منافقان و جریان ضد‌انقلاب از اول طی طراحی و برنامه‌ریزی‌هایی كه انجام داده بودند، فردی را از قبل شناسایی كرده و او را ترور كردند.

وزیر اطلاعات همچنین با اعلام این خبر كه هسته‌های امنیتی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عوامل ترور شهید صانع ژاله شده‌اند، اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص كسانی كه شهید ژاله را ترور كردند، صورت گرفته و اقدامات بعدی به اطلاع مردم خواهد رسید.

مصلحی همچنین در مورد سوابق شهید "صانع ژاله " خاطرنشان كرد: اطلاعات قابل توجهی در اختیار داریم كه نشان می‌دهد این فرد از خانواده مذهبی و حافظ قرآن بوده كه مسائلی كه در مورد او از سوی جریان نفاق و ضدانقلاب مطرح می‌شود، صحت ندارد.

‌وی با اشاره به شكست جریان ضد‌انقلاب در رسیدن به اهداف خود از ترور شهید صانع ژاله گفت: البته ضد‌انقلاب نهایت تلاش ‌را در رسیدن به هدف خود با ترور شهید ژاله و پس از آن با تهدید و تطمیع خانواده این شهید انجام داد كه به نتیجه نرسید، چرا‌كه خانواده این شهید یك خانواده مذهبی بوده و از همراهی با جریان نفاق اعلام برائت كردند.

وزیر اطلاعات در خصوص تكاپوی جریان ضد‌انقلاب كه در صدد بود روز یكشنبه هفته جاری در تهران ‌‌آشوب به‌پا كند، ‌تصریح كرد: وضعیت كشور در آن روز عادی بود اما باتوجه به حساسیت‌هایی كه وجود دارد، آنها در تلاشند هرگونه حركت عادی را بزرگ جلوه دهند.

مصلحی در پایان خاطرنشان كرد: تكلیف ضد‌انقلاب معلوم بوده و نوع مبارزه با آن مشخص است..../فارس


ویدیو مرتبط :
نقش شهید صانع ژاله در کیهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات: خبرهای خوش از دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود



 

وزیر اطلاعات: خبرهای خوش از دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود

 

حیدر مصلحی در دیدار با یكی از تشكل های دانشجویی دانشگاه خاطرنشان كرد: خبرهای خوش در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یكی از تشكل های دانشجویی دانشگاه ها اخیراً دیداری با حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات داشتند.

در این دیدار اعضای این تشكل دانشجویی در خصوص فعالیت تشكل های دانشجویی در كشور و مسائل روز كشور با وزیر اطلاعات كشورمان به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار مصلحی در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران اعلام كرده است: "خبرهای خوشی در راه است ".

شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران روز سه شنبه ۲۲ دی ماه ۱۳۸۸ در مقابل منزلش توسط گروهك های ضدانقلاب و تروریستی وابسته به بیگانگان ترور شد.../خبرگزارى فارس