اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزنه‌برداران روی وزیر ورزش را زمین انداختند!


ملی‌پوشان پس از جلسه مشترک با وزیر ورزش و مسئولان و کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری، همچنان از حضور در تمرینات تیم ملی سر باز زدند.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوشان پس از جلسه مشترک با وزیر ورزش و مسئولان و کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری، همچنان از حضور در تمرینات تیم ملی سر باز زدند.

طی روزهای گذشته و در راستای حل شدن مشکلات وزنه‌برداران المپیکی و بازگشت آنها به اردوی تیم ملی، جلسه‌ای با حضور محمد عباسی، وزیر ورزش، حمید سجادی، معاون وزارت ورزش، حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، کوروش باقری، سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری و 5 ملی‌پوش مغضوب المپیکی این رشته ورزشی برگزار شد.

بر همین اساس در این جلسه به منظور برطرف شدن سوء تفاهم‌ها و مشکلات ایجاد شده، صحبت‌هایی از سوی وزیر ورزش مطرح شد که در نهایت و با پافشاری ملی‌پوشان المپیکی بر خواسته‌های قبلی‌شان مبنی بر استفاده از یک مربی دیگر، این جلسه هم راه به جایی نبرد تا یک بار دیگر تلاش‌ها برای بازگشت این 5 تفر به نتیجه‌ای نرسیده باشد.

نکته قابل توجه اینکه با درخواست وزیر و پادرمیانی رضازاده پیشنهاد خرید دسته گل برای آشتی‌کنان بین وزنه برداران و کادرفنی تیم ملی مطرح شد که این درخواست هم راه به جایی نبرد تا در نهایت روی وزیر ورزش هم برای حل این مشکل به زمین بخورد.


ویدیو مرتبط :
عکس جالب وزنه برداران زیر وزنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور وزیر ورزش در زمین بازی دردسرساز شد!


بعد از پیروزی رویایی تیم ملی برابر کره جنوبی محمد عباسی، وزیر ورزش به زمین چمن استادیوم آزادی رفت تا این پیروزی را با بازیکنان جشن بگیرد.

تماشا: بعد از پیروزی رویایی تیم ملی برابر کره جنوبی محمد عباسی، وزیر ورزش به زمین چمن استادیوم آزادی رفت تا این پیروزی را با بازیکنان جشن بگیرد. اتفاقی که می تواند تبعاتی را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد. بر طبق قانون فیفا فقط ناظر بازی، ناظر داوری و عکاس هایی که برای این بازی ID کارت دریافت کرده بودند قانونی است و هیچ مسئولی نمی تواند بعد از بازی وارد زمین چمن شود تا از بی نظمی جلوگیری کند.

وزیر ورزش بدون اینکه از این قوانین اطلاع داشته باشد بعد از بازی وارد زمین شد تا این پیروزی را با بازیکنان جشن بگیرد. او معمولا در تمام رویدادهای مهم ورزشی به استادیوم می رود و وقتی تیم ایران پیروز می شود، سریع خود را به زمین مسابقه می رساند تا در خوشحالی بعد از بازی شرکت کند.

به نظر می رسد او نمی دانسته قوانین در فیفا تا این حد سفت و سخت باشد و به همین دلیل باز هم این کار خود را در این بازی تکرار کرد.

امیرحسین حسینی که موقتا به عنوان مدیر رسانه ای تیم ملی فعالیت می کند، با تایید غیرقانونی بودن حضور عباسی در زمین بازی گفت: «من در مورد حضور آقای عباسی صحبت نمی کنم ولی بر طبق قوانین فیفا فقط ناظر داوری، ناظر بازی و عکاس های آفیش شده می توانند وارد زمین بازی شوند و سایر افراد حضورشان غیرقانونی است. این مسئله می تواند جریمه هایی را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد.»