اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان: باکو در جنگ احتمالی علیه ایران بی طرف است



جنگ احتمالی علیه ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان:

باکو در جنگ احتمالی علیه ایران بی طرف است

باکو بار دیگر تاکید کرد از خاک جمهوری آذربایجان برای حمله نظامی احتمالی به ایران استفاده نخواهد شد.

به گزارش آریا به نقل از خبرگزاری آپا، المان عبداله یف، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز (شنبه) در یک کنفرانس خبری گفت که این کشور به پایگاهی برای حمله نظامی احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران بدل نخواهد شد.

وی در ادامه بر بی طرفی باکو در صورت هرگونه درگیری نظامی احتمالی ضد ایران، تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان همچنین ضمن مخالف با هرگونه ماجراجویی ضد ایران، خواستار حل اختلاف نظرها درباره فعالیت های هسته ای ایران از طریق دیپلماتیک شد.

آمریکا و متحدان غربی آن، ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح های هسته ای متهم می کنند و به این بهانه تحریم هایی را ضد این کشور اعمال کرده اند.

این در حالی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون مدرکی دال بر انحراف در فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران، پیدا نکرده است.

تهران نیز بارها با رد این اتهامات اعلام کرده است به عنوان عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی حق دارد از فناوری صلح آمیز هسته ای برخوردار شود./آریا

 

 


ویدیو مرتبط :
سرود ای ایران مردم در مقابل وزارت امور خارجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص آزادی چهارمرزبان جمهوری اسلامی ایران



اخبار,اخبار سیاسی ,مرزبانان ایرانی

 

اخبار سیاسی - بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص آزادی چهارمرزبان جمهوری اسلامی ایران

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران آزادی و بازگشت 4 مرزبان جمهوری اسلامی ایران از مرزهای کشورمان در سیستان و بلوچستان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه وزارت خارجه آمده است:بی شک آزادی چهارمرزبان نتیجه تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی مجموعه دستگاهها و نهادهای ذیربط جمهوری اسلامی ایران و مشارکت و همکاری صمیمانه معتمدین محلی بوده است.

وزارت امور خارجه بعنوان یکی از وظایف اصولی خود به موازات سایر نهادهای ذیربط و مسئول کشور  اقدامات انجام شده تاکنون را بمنظور روشن شدن سرنوشت  آقای جمشید دانایی فر دیگر مرزبان عزیز کشورمان کماکان ادامه داده و موضوع را در تماسها و ارتباطات با دولت پاکستان مورد پیگیری قرار خواهد داد
اخبار سیاسی - مهر