اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ورود کشتی های جنگی روسیه به بندر انزلی


کشتی های جنگی نیروی دریایی روسیه در بندر انزلی پهلو می گیرند.

خبرگزاری تسنیم: کشتی های جنگی نیروی دریایی روسیه در بندر انزلی پهلو می گیرند.

ناوگروه نیروی دریایی روسیه امروز با حضور در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در اسکله ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی ارتش در بندرانزلی پهلو می‌گیرد.

ناوگروه نیروی دریایی کشور روسیه به منظور تحکیم روابط دوستانه و همچنین در راستای توسعه تعاملات دریایی کشورهای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه با تأکید بر مطرح‌بودن دریای خزر به‌عنوان دریای صلح و دوستی در اسکله ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش پهلو می‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
کشتی تفریحی میرزا کوچک خان بندر انزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود کشتی های جنگی روسیه به انزلی



اخبار,اخبار سیاست خارجی , ورود کشتی های جنگی روسیه به انزلی

 

اخبار سیاست خارجی - ورود کشتی های جنگی روسیه به انزلی

فرمانده ناوگروه روسیه گفت: نیروی دریایی ایران موقعیت خوب و ممتازی دارد و یکی از دلایل این مسئله این است که در ساخت کشتی ها و تجهیزاتشان مستقل هستند.

  فرمانده ناوگروه روسیه در مورد راهبرد ناوگان روسیه در تامین امنیت دریای خزر گفت: روسیه از منافع خود و سایر کشورهای دوست حمایت می کند.
 
به گزارش ایرنا، ناخدا یکم 'والری اسمیرنوف' روز دوشنبه حین دیدار از بندرانزلی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اهداف این سفر را تقویت مناسبات دو جانبه، همکاری برای مبارزه با تروریسم بین المللی و دزدی دریایی عنوان کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم در صورت لزوم مانورهای مشترک با نیروی دریایی ایران برگزار کنیم.
 
اسمیرنوف افزود: اصولا تمایل داریم با تمام کشورهای منطقه و نیز با سایر کشورها در آبهای آزاد و اقیانوسها مناسبات مطلوبی داشته باشیم.
 
فرمانده ناوگروه روسیه گفت: نیروی دریایی ایران موقعیت خوب و ممتازی دارد و یکی از دلایل این مسئله این است که در ساخت کشتی ها و تجهیزاتشان مستقل هستند.
 
ناوگروه روسیه صبح روز دوشنبه با پیام صلح و دوستی در خزر وارد بندرگاه انزلی شد و از سوی مقامهای رسمی ناوگان شمال و بندرگاه انزلی مورد استقبال قرار گرفت.
 اخبار سیاست خارجی - ایرنا