اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ورزش و سیاست در ختم مادر دادکان/ عکس


حضور چهره های ورزشی و سیاسی در مراسم ختم مادر دادکان



ویدیو مرتبط :
دکتر محمد دادکان:برخی نهادها نمی گذارند ورزش خصوصی شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادکان:آقایانی که 8 سال عکس گرفتید،نمی خواهید از ورزش بروید؟/فساد به دلیل سکوت آدم های خوب رشدمی کند



استقلال,پرسپولیس,فساددر فوتبال,دادکان

دادکان:آقایانی که 8 سال عکس گرفتید،نمی خواهید از ورزش بروید؟/فساد به دلیل سکوت آدم های خوب رشدمی کندa

 دادکان می گوید اگر دارایی ها استقلال و پرسپولیس را به آنها برگردانند این دو تیم مکلی برای واگذار شدن در بورس نخواهند داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال شب گذشته مهمان جواد خیابانی در برنامه "نیمه سوم" بود.در این برنامه که محمد رضا یزدانی خرم هم حضور داشت دادکان با بیان اینکه تحریم صدا و سیما است گفت:«نمی گذارند آدم حرف هایش را بزند.خود من تحریم صدا و سیما هستم و اجازه ندارم در برنامه های تلویزیونی شرکت کنم.»

او که دلش پر از انتقاد بود حرف هایش را این طور ادامه داد:«من حرف های زیادی دارم. من 8 سال در این فوتبال نبودم و در خانه نشسته بودم و گاهی اوقات هم به دانشگاه می رفتم.آقایانی که 8 سال در این ورزش بودید و به اندازه کافی عکس انداختید،دوستانی که در تمام پست ها کاندید شدید و رای نیاوردید آیا وقت این نرسیده که از ورزش بروید؟شما که به اندازه کافی معروف شده اید.

 

آیا اگر یک قهرمان ملی یا تحصیل‌کرده ورزشی یا خاک‌خورده ورزشی اگر مسئولیتی بر عهده بگیرد وضعیت از این بدتر می‌شود؟حرف من این است که آیا به غیر از دوستان ارتشی و سپاهی یک قهرمان ملی یا تحصیل کرده ورزشی نمی تواند به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود؟معضل این روزهای ورزش ما این نیست که آدم های فاسد زیاد شده اند،معضل آنجاست که آدم های خوب سکوت کرده اند و این باعث می شود تا فساد زیاد شود.»

او با بیان اینکه سه ماه ورزش را به او بسپارند ادامه داد:«زمان بیشتری نمی خواهم.من به هیچ حزب،گروه و دسته ای وابسته نیستم اما می خواهم که سه ما ورزش را در اختیار من قرار بدهند.اگر دیدند که نمی توانم کار کنم از کار برکنارم کنند.من عاشق ایران هستم و افتخار می کنم که برای ایران کار کنم ولی فضا برای کار کردن وجود ندارد.

 

کار به ما بدهید اگر نتوانستیم به سه ماه نگذارید بکشد و اخراج کنید.بنده چند وقت پیش نزد یکی از دوستانم در دانشگاه بودم.دیدم پشت میزش نمی نشیند.از او در این باره سوال کردم که گفت این میز به کسی وفا نمی کند.دقیقا هم همین طور است.»

دادکان در پایان درباره خصوصی سازی و اینکه استقلال و پرسپولیس هم باید خصوصی شوند گفت:«البته یک پرانتز باز کنم.استقلال و پرسپولیس نیاز به کمک ندارند.شما دارایی های این دو باشگاه را به آنها برگردانید به راحتی وارد بورس می شوند و خودکفایی را تجربه می کنند.

 

متاسفانه کاری کرده ایم که طرفداران را از این دو تیم گرفته ایم.ما مردم را از ورزشگاه فراری داده ایم.آنها که سرمایه اصلی ورزش کشور هستند و می توانند همیشه حامی ورزش باشند.»/خبر آنلاین