اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وحشتناک ترین زن قاتل دنیا+عکس



 

وحشتناکترین قاتل در تاریخ بشریت زنی به نام الیزابت باتوری بود که در اوایل سال‌های ۱۶۰۰ میلادی می‌زیسته. او به قتل ۶۰۰ دختر و زن جوان محکوم شد.

 

الیزابت باتوری به طریق وحشتناکی قربانیان خود را می‌کشت و سپس خون قربانیان خود را می‌نوشید و با آنها حمّام می‌کرد تا به این طریق جوانی خود را تا ابد حفظ کند.

الیزابت باتوری که از خانواده شاهنشاهی مجارستان بود، بعد از آشکار شدن جنایت‌هایش در سال ۱۶۱۰ میلادی در قصرش زندانی و بعد از۴ سال به مرگ طبیعی در گذشت.../بولتن

 


قاتل,وحشتناکترین قاتل در تاریخ بشریت


ویدیو مرتبط :
وحشتناک ترین دوربین مخفی دنیا-بازگشت دلقک قاتل!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که عنوان وحشتناک ترین قاتل دنیا را یدک می کشد +عکس



زنی که عنوان وحشتناک ترین قاتل دنیا را یدک می کشد +عکس

زنی به نام الیزابت باتوری را وحشتناک ترین قاتل تاریخ بشریت مینامند ، وی  که در اوایل سال‌ های ۱۶۰۰ میلادی می‌ زیسته به قتل ۶۰۰ دختر و زن جوان محکوم شد.

الیزابت باتوری متولد ۷ اوت ۱۵۶۰ بود و در ۲۱ اوت ۱۶۱۴ درگذشت ، وی از اشراف زادگان خانواده باتوری در مجارستان بود. اگرچه در عصر مدرن الیزابت باتوری را قدرتمندترین قاتل زنجیره‌ ای زن در تاریخ می‌دانند، اما تردیدهایی بسیاری در مورد گناهکار بودن او وجود دارد. در هر صورت از او با القاب "کنتس خون" یا "ملکه خون" یاد می‌کنند.

 

وحشتناک ترین قاتل دنیا , قاتل


بر اساس اسناد تاریخی الیزابت باتوری به روشهای وحشتناکی قربانیان خود را می‌ کشت و سپس خون قربانیان خود را می‌ نوشید و با آنها حمام می‌کرد تا به این طریق جوانی خود را تا ابد حفظ کند.


الیزابت باتوری که از خانواده شاهنشاهی مجارستان بود، بعد از آشکار شدن جنایت‌ هایش در سال ۱۶۱۰ میلادی در قصرش زندانی و بعد از۴ سال به مرگ طبیعی در گذشت.

عکس وحشتناک ترین قاتل تاریخ

وحشتناک ترین قاتل دنیا , قاتل

 

وحشتناک ترین قاتل دنیا , قاتل

 ویکی پدیا فارسی